Tuesday, May 15, 2007

Mandag aften - update

Det gik knap så godt igår aftes. Jeg løb ind i en del beats, hvor en del var direkte bad.
AA <> J10 (han ramte straight på river) og floppet var AQ8
KK <> AA Klassisk race,
QQ <> K2off - pis... ham ramte K på turn... ved ikke hvorfor han kaldet mit postflop bet på 1,5 x pot..

Jeg var $180 nede og gjorde så som jeg ikke plejdede når det stadig var tidlig på aftenen kl 22. Jeg tog en pause, jeg kører ned på arbejde og hentede nogle ting.
Hjem igen og en rugbrød (da jeg ikke havde fået aftesmad pga af golftræning)

Jeg kom tilbage og lande de især en god pulje da jeg raisede JJ preflop og blev kaldet af Villian.
Flop: 9J3 rainbow... lækkert.
Jeg better - villian raiser, jeg slowspiller lidt og kalder.
Turn: X
Jeg checker - Villian better pot , jeg kalder.
River: X
Jeg better pot -> Villian All -in jeg kalder...
Villian viser 99. (surt) mindre set..
JOW det var en fin pot.

Det bragte mig lidt tilbage, som da jeg lukke ned havde jeg formindsket mit tab til -$49... Så det er fint nok..

BR: stadig i live på $628
****
Skal lige siges at søndag var min BR på $677 efter lidt spil. Derfor er BR tilbage på $630
****

Siden 10 Maj: Profit $363


No comments: