Wednesday, May 9, 2007

Update Ons.

Jeg spillede EB's freeroll igår aftes, og blev nr. 214 ud af 2184..
Det gav svimlende præmie på $2,8...
Men hvad fanden den var gratis..

Jeg spillede egentlig godt, men lavede en kæmpefejl efter 1,1 time spil.
Jeg sidder med KdJd og limper med i potten.
Flop: AdQs6c allerede har jeg bestemt at jeg ikke vil drawe, men limper alligevel igen med på et minimum bet fra villian , vi er 4 i puljen.
Turn: 4d. så har jeg nut flush draw og stadigvæk mit straight draw.
Der er en som better ½xpot, 2 callere og jeg caller også.
River: 10c -> dermed har jeg nut straight.
Villian 1 better pot, villian 2: caller , villian 3 folder... HERO2BE: Fold..

Man kan nok undre sig lidt over hvilket kortspil som jeg lige tænkte på, for det var dæleme ikke poker. Jeg tænkte overhovedet ikke, det var lige noget i TV som fangede min koncentration og dermed synes den lille del af min ukuelige lille pebernød hjerne, som var tilbage til at trykke på CAll, Fold eller Raise knappen på skærmen, at Fold var den bedste løsning.
Jeg var færdig. Man kan godt gå lidt i tiltmode, når man laver sådan noget lort...
Men jeg kom over det..

Da jeg endelig røg ud, var det desværre en QQ <> A10off, hvor Villian rammer 10 på flop (TPTK) og napper A på river.. Da ingen ekstra Q kunne fremkomme.

Spillede lidt Cash og fik spillet $90 til $210, så det var fint nok.

Jeg kæmper stadig en del med mit cashspil.
Jeg synes jeg mangler en dimension, men kan sgu ikke helt lige sætte fingeren på hvad der er, så jeg leder lidt i blinde. Læser noget cash artikler, men ingen AHA oplevelser.
Jeg håber snart jeg finder noget som jeg kan arbejde lidt med...

No comments: