Friday, May 11, 2007

Update. noget er ændret

En lille opdate her fredag aften.
Hov forresten ... skal lige nævne at dagens golfrunde startede med en Eagle på Hul 1, et 277 m par 4 hul... Nice så er man fint igang...

Nå tilbage til pokeren.
Jeg har lige spillet aftenens 1. session. 2 stk. NL100 cashborde.
Og endte med en profit på $225
Jeg spillede faktisk super godt..

Det som jeg mener at jeg har gennemgået at ændringer med mit pokerspil, er:
Jeg er ikke så fokuseret på at vinde de pot hvor jeg har monster hænder QQ, KK, AA, AK..Jeg er interesseret i at vinde mange penge og forsøge at trappe Villians. Det betyder meget og er rent mentalt.
Hvis je gikke bryder mig om Floppet, så checker jeg eller foldet hånden.
Ikke mere Push & Force Bets forbi AA er en super hånd..
Det er en dejlig lettelse at have kommet fremtil den erkendelse.

Endvidere better jeg ikke helt som meget efter draws..Det bliver for dyrt i længden.
Jeg folded sgu en Flush idag, som jeg ramte på river, men fik færten af at mine flush var mindst..

BR er i øjeblikket: $592

No comments: