Thursday, May 10, 2007

Nyt setup, New Age og solskin forhåbentlig!!!

Jeg har fået mig en ny laptop, den er for fed.
Det er IBM Thinkpad, Levono T60
1,83GHz processro og med 1 GB RAM og med 110 GB Harddisk..
Det bedste er mit skærm og grafikkort, som kan give mig op til 1400x1050 pixels.. Det er dæleme bette.. Men fint til mange ting... Fx. multitabling.

Og jeg tror ikke jeg vil tabe på pokeren med min nye laptop. Den er strømlinet og det samme et jeg... (siger jeg til mig selv mange gange i håb om det virker.)

Jeg har spillet lidt frem og tilbage og vil igen gå efter at forøge min BR..
PT er BR på $265 delt på Scandicbookmakers og Party Poker.

Nu vil jeg spille min første session med mit nye elektroniske instrument...

..
Update:
Udemærket start, dog med nogle udsving.
Det blev til en profit på $102, kun på cash game..
BR: $367

No comments: