Saturday, May 26, 2007

Spasser maniac callingstation Fisk heldige klovn :-)

Så føler man sig lidt til grin.
Jeg sad ved et cash bord, hvor der sad en maniac.

Han gik ofte all in med sine $170, og ramte faktisk en del.
På et tidspunkt går han all in 5 gange i træk hvor der ingen var der kaldte ham.
Og han viser sine lorte hænder hver gang.Hvortil han skriver i chatten:
"Hey guys - try and call my bluffs or are you afraid of me!!"
Så er det ligesom lagt i kakkelovnen.

En anden gang sad jeg med 99 og raisede - han kaldte.
Flop 52Q - jeg c-bettede han raisede mig pot. Jeg tænkte at han ramte sgu nok damen og jeg folder min hånd.Jeg vender J4 og er vild stolt.
Hmm tænkte jeg - ham skal jeg nok få ramt på, så'n en klovn.
En 3 gang folder jeg QQ til flop på KA5, hvortil han raiser All in..Den kalder jeg sgu ikke.

Igen vender han det rene lort...

Nåå... here goes..Jeg samler KJs op i baghånd. Den spiller vi tænker jeg..
Maniac er med i potten med et raise fra mig.
Flop J95 nice...Jeg better 2 x pot.. Maniac kalder..
Turn: K : YES 2 top par. Den skal koste ham.
Jeg better - for at virke som om jeg prøver at købe pot fra ham - 4 x pot,
Han tænker lidt og kalder.
River A.
Han checker - jeg går all in med resten af skillingerne.Han kalder og vender A9...

Jeg brækker mig... Han sidder og kalder med under par.Sikker en gang forbandet pokerlort, når det er værst. Fy for den..

No comments: