Wednesday, October 24, 2007

AA blev min redning...

Fik spillet lidt iaftes.
Spillede 3 sessioner273 hænder samlet og fik trukket mig sejrigt ud af alle sessioner.
samlet Profit $107. (tabte lidt på nogle SNG's som jeg ikke vandt)
Med en BB/100 26,31 og BB/hr. 22,10.
Det er fik nok.

Sidste session spillede jeg kanon poker, synes jeg selv.
Så fik jeg QQ på hånden og raisede preflop.
Fik et raise igen, som jeg kaldte.
Flop 10-9-10.
Kan han have en 10'er som han raiser mit bet med.
Nej han har AK, AA, KK, QQ, JJ. måske AQ..eller hvorfor ikke 1010.
Jeg er først og leader floppet med et C-bet og får et raise i nakken.

Her skal jeg folde mine DAMER, men jeg får mig overbevist på at han raiser mig, da jeg C better hver gang og derfor tager en del pots ned. Det vil han ikke længere stå model til, så han giver mig på nakken.
Men hvad fanden skal jeg kunne slå med mine QQ som han ikke raiser mig med..
Dum som jeg er kalder jeg til River og ser ham vende 99.. SET..
Jow. dumt igen..

IF ONLY....(mange sætninger starter med disse 2 ord) jeg havde tænkt mig lidt om og folded de QQ.

Så kom jeg ned på $35 - jeg havde $110, og er noget træt af det hele.
Det er lige før jeg skal stoppe, og har nu sat hele pisset til igen.
MIN STORE BRIST..

Men 27 hænder senere ender AA i min hule og jeg doubler (da $60) mod KK..
Så er vi oppe igen..

Så træker jeg mig tilbage og stopper..

Som en af mine venner siger: "Stop mens du er foran, det gør jeg.."

Og han fortsætter : "Jeg spiller poker som en forretning, ikke fornøjelse"
Fantastisk sætning, jeg var flad, da jeg hørte det første gang, men det korrekte i det kan ikke benægtes..
Og hvem vinder penge, ??

No comments: