Saturday, October 13, 2007

LØRDAG

Jeg har været en tur nede og vende tæt på $0, det var ikke så godt, men er laaangsomt tilbage til $220.

Jeg har svært ved at tackle nedture / varians, og mangler guidance omkring hvordan man forholde og spillet i denne periode...
Det komme forhåbentlig på et tidspunkt.

DK - Spanien iaften... Spændende..

Jeg tror på 3-1 til Danmark.

Samtidig skal der spilles mousel med de gamle drenge fra de unge dage... Jow det bliver godt..

----
Update...

Totalt Uskrud i mousel, -> grænsende til det pinelige...
Det samme galt DK - Spanien... Føj...
Lorte aften...

Det væreste var næsten at jeg havde med vilje pisket en fin stemning op op til aftenen over email... me ndet kom i flerfold tilbage med ris... pis

1 comment:

Gambler_dk said...

Chin up!

Og fortæl mig straks, hvis du finder metoden til at kapere downswings! ,-)

/RaybanDK