Monday, October 22, 2007

Pokergolf - Dum dummere dummest...

Så var der det først i en "forhåbentlig" lang række Pokergolf turneringer på Djursland.

Det var en "bragende" succes, det var for mit vedkommende sjovt at være med til..

Golfen gik svingende om eftermiddagen, jeg lavede 11 point på de først 10 huller, hvilket er det ringeste jeg har præsteret i denne sæson, hvilket er lidt træls når man spiller om 500 chips pr. stabelford point til sæsonens vigtigste turnering.

Men så gik der lidt skred i det, og jeg lavede 19 point på de resterende 8 huller. Så kom rundt i 30 p. og dermed 15.000 chips til pokerturneringen om aftenen.

Jeg spille en solid omgang poker og lavede ingen fejl. Foldede lorte kort og spille og raisede de gode hænder.
1-2-3-4 røg ud. - Vi var vist 14 ialt.. mener jeg.

Men så sker hjerneblødningen.. KÆMPE TILT... ÅRETS Dummest fejl.

Jeg limper med A4off på hånden. 3 er med til at se et flop.
Flop: 236 rainbow.. inside str...

Chipleader sidder i EP, jeg MP og 3 chipleader ved bordet sidder LP.
EP: better 800 i en pot med 2400 : POT 3200
Jeg raiser med 3000
LP. taler om at han ville gå AI , men er ikke sikker på det er en god ide længere, og folder.
EP: tænker en del og sætter mig AL..



















KÆMPE KLOVN som jeg er...
Overvejer jeg at kalde, for at se om jeg kan ramme . den fucking 5 eller A.
Men for dælan det er mit turnerings liv..

Jeg overvejer faktisk ikke ret længe og forærer chipleaderen alle mine chips.
I bund og grund kunne han lige så godt bare spørge om dem, og så kunne jeg trække bukserne ned og lade ham få det som han ville have..

Han vender 55 og vinder med 1 par..
LP havde faktisk en 6 på hånder og ærgede sig, men så'n skulle det ikke være.

Heldigvis vandt jeg en lille SNG sidst på aftene og vandt hvad jeg havde brugt den aften tilbage igen..
Men super arrangement til Troels og det skal vi igen snart gøre.. Og tillykke til Kent som vandt mine chips og hele turneringen... Pokergolf Meister 2007.

---

Online ligger jeg i dvale, men synes det går lidt fremaf med spillet igen,, men ligger stadig og roder nede omkring BR = $240..

No comments: