Tuesday, October 30, 2007

TÆT på Mål... eller skal det smides væk.

Spillede egentlig ikke pisse godt igår
Jeg spillede 529 hænder og havde en samlet profit på 15 BB/100, det er ok..
Men det var hovedsageligt takket være nogle få nøglehænder.

1) Jeg samlet KK op.

lastdeu2: raises $2 to $3
1234louk: folds
1234louk leaves the table
pistons87: calls $3
HERO: raises $7 to $10 <-- Den skal raises.

toughbeats: raises $25 to $35 <- OK… med lidt action… (her er jeg lidt bange for AA)
lastdeu2: calls $32
pistons87: folds
HERO: raises $27.80 to $62.80 and is all-in
<-- PIS værre med det ,, AI jeg er alligevel pot committet,,ALLE skejserne skal til midten med KK.
toughbeats: calls $27.80
lastdeu2: calls $11.60 and is all-in
*** FLOP *** [8c 9h Ks]
*** TURN *** [8c 9h Ks] [Ac]
*** RIVER *** [8c 9h Ks Ac] [Qs]
*** SHOW DOWN ***
HERO: shows [Kd Kc] (three of a kind, Kings)
toughbeats: mucks hand
<>HERO collected $32.40 from side pot
HERO collected $140.80 from main pot
<>

2)
AQ <> K7 (han var på en str draw og prøvede at bluffe på river.

CARDS [8h 9h 6h 4h] [As]

3)
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [Th Qh]
HERO raises $4.00
Nunito raises $13.00
melmtohs. folds - spede10 folds - clemenz4 folds
HERO calls $13.00
*** FLOP *** [Qc 9h 8d]
HERO checks
Nunito bets $21.00
HERO goes all-in with $50.07
Nunito folds
Total pot $66.50 Rake $3.00


Jeg startede 8 cash borde og 1 x SNG gik kun i positiv profit på 3 af dem og tabte SNG'en.
Så ikke super.. Men vigtigst fik minsket tabetm hvilket jeg som regel ikke er så god til.
Det skal helt sikkert være en del som jeg sal forbedre mig på.
Så set med de øjne var det ganske godt..

Nu har jeg 2 dage til at komme op på mit mdr. mål $1000, det bliver hårdt, men er alligevel tæt på.
BR er pt. $691
Hvis jeg laver 15 euro i rake mere i denne mdr. så får jeg gratis en bonus på 30 euro fra Pokerheaven - det er værd at tage med. ( Det er $43)
Endvidere er der rakeback fra Pokerhaven. Deswværre får jeg intet fra pokerStras som er min anden Pokerklient, iøjeblikket.
Men jeg ligger Pt til at få $151 i rakeback.

Hvis vi ligger disse tal sammen fås: $691+43+151 = $885

Så jeg skal vinde $120 i dag eller imorgen, samt rake over 15 euro, og UNDGÅ at tabe / TILTE.
Problemet er at jeg har pisse travl på arbejde og først kommer hjem ved 18-19 tiden iaften, så vil kæreten snakke og så relativ tidlige i seng, da arbejdet desværre igen kalder onsdag, og samme arbejdsdag påbegynder indtil 18-19 om aftenen.

Så ender det nok med at je ger træt og chaser et draw for at vinde de skide $100 LOL

Pas på man ikke smider det hele væk igen .

Hvis det lykkedes er der 2 mdr til at lave $4K :-) (in my dreams), men som Simon Spies altid sagde , så er det den først million der er sværest at lave, de næste er nemmere.



Hvis man tilter så kommer man til at se således ud... JOW...

Det er BUDDY PENZ of Darkness..

Vi spillede en meget vigtig golfmatch i søndags, hvor man som hold skulle samlet stabeltford point og som bonus skulle man spille en rød holdgolfbold med rundt, og hvis man kom ind med bolden, fik vi ekstra 20 point.
En kæmpe bonus.
Penz gik på TILT og smed bolden væk på hul 2.. FLOT.. Derefter TILTEDE hele holdet og vi kom rundt i en elendig score.
K som er vores fitness spiller, lavede en ADIDAS, hvilket ikke er specielt flot for en Hcap 8,5 spiller.
(RED. En Adidas er 3 streger i træk.. :-)

Kan i alle have en fin dag....

No comments: