Wednesday, December 19, 2007

Tirsdag skrub ?

Ikke heeeelt..
Jeg spillede ikke så meget ca. 645 hænder ialt..
Men kom da i mål med en profit på $210, så det er accepteret.

Men tabte desværre en gigant pot på $125 med AQoff.
Villian var en lidt tight spiller som raisede preflop - jeg raisede ham og jeg fik et kald.
FLop: Qs7d3s- Fint flop, da jeg har ramt TPTK, men 2 spar på bordet..
Villian C-better 70% pot. Jeg føler jeg har dbedste hånd, og raiser pot.
Villian tænker en del, og vælger at gå AI....
Jeg tænker længe og får egentlig en følelse af en svagt move..

Kan dog være bange for KK - AA, men det var et svagt call på mit preflop reraise..
Jeg ved det sgu ikke..... hvad dælan kan han sidde med..
Tiden løber efterhånden i bund, og jeg bliver enige med mig selv om at jeg er foran..
Jeg caller Villians AI, og han vender 6s7s, Flush draw med middelpair..

Jeg er foran... ....TROR jeg...



Ouch... det er ganske godt udregnet /set af villian.
Han er sgu foran, selvom jeg pt har den bedste hånd..
Hmm
Han har 2 x (7) + 3 x (6) + 9x (spar) = 14 outs.. = ca. 51-51% chance.

Det undre mig bare lidt, da jeg burde havde alle andre kort, som mine outs = 32 outs.
Nå.. men resultat blev self at han ramte spar på både turn og river..Bare lige for at cementere det.

Så var det lidt ærgeligt at det ikke var spar A jeg sad med :-)

Aftenens største pt var også på $120
Seat 2: HERO. [ QH,QD ]

ANTES/BLINDS
chookithai posts blind ($0.50), kolo65 posts blind ($1).

PRE-FLOP
40_ bets $4, dissie1 calls $4, HERO. bets $10, chookithai folds, kolo65 calls $9, 40_ calls $6, dissie1 calls $6.

FLOP [board cards 8D,10C,6H ]
kolo65 bets $5, 40_ folds, dissie1 calls $5, HERO. bets $25, kolo65 folds, dissie1 calls $20.

TURN [board cards 8D,10C,6H,JH ]
dissie1 bets $67.50 and is all-in, HERO. calls $62.60 and is all-in.

RIVER [board cards 8D,10C,6H,JH,3H ]

SHOWDOWN
dissie1 shows [ 9S,AS ]
HERO. shows [ QH,QD ]
dissie1 wins $4.90, HERO. wins $217.70.

No comments: