Sunday, December 23, 2007

Badbeats djævlen.

Nå så blev jeg alligevel ramt at badbeats djævlen.
I går gik det galt, da jeg spillede 3 turneringer og cash.
Var kontant favorit på enten flop eller preflop, men blev slagtet på turn eller river.
Jeg havde KK 8 gange og tabte alle sammen.
En af gangene i cash til Q3 ..WTF… Jeg raisede preflop 6xBB, blev kaldt, Flop Q37. LOL
Der røg en del $.


2 af turneringerne røg jeg ud med KK.
Tabte til QJ og A4.
Resten af gangene var det i Cash jeg smed $ efter KK… puha..

Her til morgen prøvede jeg at spille en gang koncentreret poker.
Da jeg tabte et fuld buyin med AAA77 til 7777…
Må jeg nok indse at igen i dag er det ingen value i at fortsætte..
De sidste par dage har sgu kostet…

Så er det slut med pokeren pre juleaften..
Så må jeg se i juledagene hvordan det står til..


God jul til alle..

No comments: