Wednesday, December 12, 2007

Tirsdags SKRUB

Det var en super skub dag igår, og Igen en Tirsdag med SKRUB (sidste tirsdag også god, se tidligere mail)



Profit for dagen blev $388 og en fin kurve..


Nu er det bare at holde tungene lige i munden og være ydmyg, så man ikke ryger direkte i kløerne på varianstoget nedad. Hvis man kan...

En af de bedste profitmæssige hænder var:

Seat 3: mnordlund2 ($105.65 in chips)
Seat 6: Its_me_Bobby ($213.70 in chips)
Seat 8: cofra ($288.90 in chips)
Seat 9: HERO... [ 9S,10S ] ($138.85 in chips)
Seat 10: neslo40 ($193.50 in chips)
ANTES/BLINDS
mnordlund2 posts blind ($1), Its_me_Bobby posts blind ($2).

PRE-FLOP (jeg limper med)
cofra calls $2, HERO... calls $2, neslo40 calls $2, mnordlund2 calls $1, Its_me_Bobby checks.

FLOP [board cards 8C,6H,7S ] - Dejligt flop... Nu skal det se svagt ud... (Slowspille den)
mnordlund2 checks, Its_me_Bobby bets $9, cofra folds, HERO... calls $9, neslo40 calls $9, mnordlund2 folds.

TURN [board cards 8C,6H,7S,AC ] - Her tænker jeg at det er et super godt spot til at lave et raise som ser semi-bluff agtigt ud. Nemlig at jeg har ramt mit A...Og kommer egentlig frem til at hvis jeg raises me_Bobby's bet med et AI, lugter det lidt af Donk-aggro på A high. - Og planen virkede.....

Its_me_Bobby bets $30, HERO... bets $127.85 and is all-in, neslo40 folds, Its_me_Bobby calls $97.85.

RIVER [board cards 8C,6H,7S,AC,4S ]

SHOWDOWN
HERO... shows [ 9S,10S ]
Its_me_Bobby shows [ 4C,5D ] - Han havde den bette straight...:-)
HERO... wins $289.70. SHIP IT..

Aftenens største tabs pot er på $70, hvor jeg går AI på en lavt flop med 1010 og bliver mødt af QQ.
Så er det..Bare det bliver ved en hånd pr. aften..

2 comments:

Anonymous said...

hov hov, hva laver du på $1/$2
;-D

GusX42 said...

LOL..
Tager lige et skud ind imellem, for lige at vende mig til niveauet.. Det hjælper kraftigt når man skifte mellem NL50/NL100