Monday, December 3, 2007

Status - November




Det har i sandhed været en turbulent november måned..
Der har været opture og især nedture har præget det samlet billede af november.
Hvilket resulterede i et samlet tab på $144. Så det var sgu ikke for godt.


Mine nedture er simpelthen for store.

--------------------------

Tag en dag som i går søndag..
En slapaf dag, med lidt poker.
Ligger ud med at vinde og kommer $220 op.
Det er fint.. Jeg holde ren pause og går en tur med hunden.

Senere spilles der lidt igen.
98s <> KQoff.
Jeg raiser 98s i baghånd og får et kald fra limper i EP.
flop 98Q.. nice flop.
Villian better, jeg re-raiser, og får et kald.
Turn. 6
Villian checker... Jeg better 90% pot.
Villian kalder.
River 6...
Villian checker og jeg better igen, får et kald.. -> tabt pot.

Bagefter taber jeg en $50 pot da AK <> AQ, Villian trækker en straight på river..
Lige efter KK <> AQ... Turn A.. og en $50 pot er væk.

Kort efter render mine KK ind i AA. og jo en større pot er væk.
Senere render mine 77 ind i A6, og på et 356 flop.
Render jeg ind i river 6 og Villian kunne ikke rystes af..

Ind imellem er der lidt spekulative hænder, hvor jeg spiller middelpair med TK, men ikke lægger kortene.

Ingen jeg lægger Cashgamet på hylden løber K9s ind i K10off på et K109 X X bord.. TRÆLS..

Jeg stopper og slikker mine sår med 3 x $10+1 10 mands SNG.
Vinder den første - ud som nr 5 i den anden og bliver nr. 2 i den sidste. = Profit $47.

Men generalt en skidt retning dagen tog..


No comments: