Wednesday, November 28, 2007

Når man spiller ringe og sidder i uheld..

Når du man læse Gus Hansens’s pokerskole på ThePlayr fx :
http://www.theplayr.com/academy/pokerschool/item.asp?id=268
Så kommer det ofte frem af når man taber så er det starthændernes skyld.
Men det er bare ikke altid den holder.
Jeg har lige været mine Pokertracker hænder med tab igennem fra i går..

AK <> Q10 off, Flop 3K9 - Villian rammer flush på river og stor stack
88 <> 54 (WTF) - board cards 10D,2C,5C,KS,5H ] Latterligt..
J10s <> 210off - Flop 2 7 10 ….


Denne hånd er god nok (se med Villians Øjne), men bare pisse uheldigt.
Jeg: Ks10s
Villian: A10off
FLOP; TURN - RIVER [board cards 9D,4S,10D,10H,AH ] OOOPS..

Og så til de ringe spillede hænder, har træk fra floppet af

Tabt $37 på et mislykket flushtræk.
Tabt $18 på et mislykkedes flush og straight træk.
Tabt $33 på et mislykkedes flush og straight træk.


Så det var ikke nogle super aften.

Ved siden af spillede jeg Lotto Henriks LottoFreeroll og håbede at få lov til at sende ham ud af turneringen, men kom desværre aldrig ved bord ved ham.
Spille sgu egentlig ok, og jeg endte som nr. 26/748, så det var ok..
Desværre røg jeg ud med 44 <> JJ.

Hold da op der er mange par i spil ved 4 borde tilbage, der var konstant 2-3 HU med par.

No comments: