Wednesday, November 7, 2007

Så kom nedturen.



Den skulle jo komme, og så komme den med et brag..
Jeg har ingen forsvar imod den.

Det er Badbeats på Badbeats, og jeg forholdt mig rolig og gik ikke på tilt.
Men for dælan da det var skidt..

Jeg følte hele tiden, at jeg var ovenpå og var altid foran når pengene røg til midten.
Det er totalt frustrerende når man ingen fejl laver..og alligevel taber konstant..

AA <> 4s5s (Villian River for staight) Tabt en $145 pot.
9s10s <> 77 (Jeg rammer str på flop 78J, turn og river = QQ) taber til fuldhus Stor pot)
AQ <> 6s7s (Villian rammer flushen på river) $216 pot (flop 9s4sQd)

Denne er så fair nok..
1010 <> AA (flop.. 710A) men træls for mig.. Den var dyr..

Også denne:
QsJs <> QQ (Flop J5Q) AV……

Denne er jeg også lidt ked af..
QsJs <> 77 (Flop. As7s4s – ramte flush.. Jeg better men kan ikke ryste ham af.. Turn. Jh River Ac)

Jeg kunne ikke stoppe, da jeg egentlig spille godt. Jamen for satan da...What to do..??

Så spille jeg lidt HU til sidst, og doublede op - da mine 1010 holdt hjem mod Villians 99.
SÅdan.....

Fik AA lige efter... JOW...
Nu skulle han slagtes grundigt..
Dem knækkede han så med 93 off... WHAT.. møj skidt flop K93..

Aftenens sidste hånd, jeg samler J8off op og standard raiser, Villian kalder.
Flop. 863rainbow... Jeg standard c-better . Villian caller
turn: 8 (sådan trips)

Jeg better 1,5 x pot.. Villian kalder..
River: A
Jeg gå AI, villian kalder .. og vender 8Q....
Det er flot..

Anyway ...... ikke gå i seng over spildt $$$, og min BR er gevaldigt indskrænket til $510 eller deromkring..
Så jow... det var ikke så godt....

Men lidt balla skal der alligevel laves af morskab...
(nu skriver jeg også indlægget dagen efter, det har en del betydning LOL)



No comments: