Tuesday, November 27, 2007

En tur på 300 og ned igen



Fik limpet mig med til River og ser så en dejlig sort 6'er på river til en fin Str. Flush.
Villian sad meget belejligt med Spar A og derved kom vi AI.

Det resultetet i en en fin stime der fik mig op på $300.

Desværre røg jeg ind i nogle lede beats, fx en Vildand som ikke ville lægge sit flushdraw til mine 2 overpairs KQ og jeg gik AI på turn, hvor jeg over bød potten x 2, men det var ikke nok. Han fik sin flush på river.

Så spillede jeg lidt HU.. .jeg havde Villian helt nede i sækken og under $10, men så tog pokerguderne for alvor fat og han ramte 5 river i træk mod mine gode hænder. Det fik mine $ til at flyve sin vej..

Var en tur nede på $80.. (stadig de $15 fra Party turneringen der huserer)
Men endte dagen i $167, da jeg løb ind i en VILDMAND, som var meget aggro. og det er lige GUF..

No comments: