Friday, November 2, 2007

Status på Oktober mdr.

Oktober mdr er slut og jeg må se fremad.
Men lige en recap. af okt. mdr.


Nedenstående stats er kun for Cash spil, da jeg ikke kan få PT til at funke med SNG..


Spillede 10914 hænder
Profit +$ 772,5
BB/100 : 2,46

BB/hr. : 2,28
Samlet VP$IP: 38,66 ( Jeg er nok lidt for loose )

Og jeg vinder $ 38% af de gange jeg ser et flop.(er det ikke ok)

Min graf i okt.







Positivt at den er opafgående..

Hvis man ser på min samlet graf over alle hænder spillet siden jeg fik PT.


Da jeg i juli ramte $1000 fik jeg en ordentlig tur nedaf.
Og lige nu venter jeg på den næste nedtur.

Som man kan se på min graf har jeg vundet ca. $985 siden 20 okt. dvs på 11 dage.
Da disse Badbeatsnedture og negativ varians sker i sinus kurver, (hos mig) så burde den snart komme.

Hvordan kommer man over den nedtur, uden man taber store dele af Rullen... ???

Nå men jeg har ikke endnu modtaget min rakeback fra PokerHeaven, sløve hunde.. Hvilket burde give mig $170 mere, men det skulle ikke undre mig at de inde en udvej for dem selv.
Det er nok ikke første gang det er sket..

Men uden dem er summa summarum (bruger man stadig de ord ?) at BR er på $989.


2 comments:

Anonymous said...

Hey

Skal vi bytte links? Jeg har linket til din blog fra donkraftpoker.com, håber du vil smide en link retur. :)

GusX42 said...

Jep... Gjort