Monday, December 10, 2007

update 10 december.

Når man har positiv varians dage, er det så ikke bare om at få fyret nogle LimitRush Raketter af den dag ?
Jeg er sgu ikke meget til de limitrushes. Der er alt for stor usikkerhed med at pisse hele stacken væk på en enkelt hånd, men det sker jo også på de mindre levels.

I denne mdr. koncentrer jeg mig om rackback, da jeg spiller udelukket hos Scandic og vil gerne have en lille dejlig bonus 1 jannuar.

Jeg er desværre vant til at spille hos Stars og Party og ingen rakeback.
Det er jo dumt og sige nej til $2-300 gratis om mdr.
Lige nu ligger jeg på $97 i rakeback og med 2/3 tilbage af mdr, burde jeg komme over $200.
Det er da også ok..



Den sidste uge har jeg været fokuseret på at spille stille og roligt og ikke pisse det hele væk.



Havde lige lidt badbeat problemer efter en god start på december.

Har vundet lidt på SNG og har fatisk tager $1500 kr ud til eget forbrug...

Nu må vi se om trenden kan fortsætte eller jeg endnu engang bliver smadret af et negativ run....

1 comment:

Henk said...

Nice blog! More people should read it. If you want, you can register your blog www.pokerweblogs.com. It is free and and it automatically updates when you do an update, so visitors of our site can see when you updated your blog. The big advantage is that it will attract much more visitors to your blog. Danish language soon available.

Greets Peter