Tuesday, January 1, 2008

2007 :-( -> 2008 ( :-) )

Så er det 1 januar 2008, og et nyt år begynder.
Er det tømmermænd, JA, dog ikke iform af alkohol, det er ganske lidt, men pokertømmermændene er enorme.
Sikke en omgang jeg har været ude i.
Problemet har jo self også været at jeg har haft masser af dejlig tid til at spille poker.
Som et tidligere indikere så er jeg meget opmærksom på positiv og negativ varians, da jeg egentlig føler at det har få meget magt.
Det er nok fordi jeg stadig er ”en novice”, men det er faktisk ret voldsomt.

Jeg har prøvet at fører statistik over hvilke dage hvor jeg virkelig har haft SKRUB og hvilket dage Badbeat har været voldsomt.


Enormt irriterende at på en ellers god december bliver man smadret fuldstændigt her til sidst..




Min graf er også en smule deprimerende.



Så det er ikke så godt..
Så spm. er hvordan kommer jeg over det, problemet er at ligemeget hvor godt jeg træffer de korrekte beslutninger, så taber man alligevel.
AA <> A4 taber til 488 4 X FLOT...
Dem tabte jeg 4 gange med i går...:-(

Målet for 2008 er egentlig er i 1 halvår at komme op og spille NL200 fast og senere NL400 i 2 halvår...
Men jeg skal på en eller anden måde finde de dage hvor badbeat djævlen er tæt på, og giv den gas de dage hvor positiv variansen er til stede..


Endvidere vil jeg forsøge at blive bedre til at multitable. NL50 4 -6 borde, og lidt flere SNG end jeg har spillet i den seneste tid.

Ha en god 1 januar...
Det kan være vi ses i det nye år...Enten ved de online borde eller måske til en gang poker i virkeligheden..

1 comment:

GusX42 said...

Hmm
Tak for de gode ord.
Og jeg skal kigge på dine side også. :-)