Wednesday, January 30, 2008

Another day at the tables...sweet momma

Nu er januar snart slut og jeg må indse at jeg har haft den værste cashgame måned siden jeg skaffede mig Pokertracker juli sidste år.
Det var været skidt at være vidne til.
Jeg vil ikke poste min graf, da folk har fået psykiske kvaler af mindre..

I går satte jeg mig for at vende skidtet, og spille en solid omgang poker.
Så sagt så gjort..
NL100. fik chipsene op til 215, da jeg fik AA, raise og reraise amok, gik jeg og Villian, som havde samme chipstack som mig, og jeg havde allerede set hans stach sammen med min hos mig..Sweet.
AA <> KK gå ikke denne gang, da en ”ældre herre” viste sig på turn…
Tog lige en pause og spillede igen lidt senere.
Spille NL100 buyin op til $185, da jeg fik KK på hånden.
Raisede fik et kald, Flop: 478 (3 farver..) villian raiser – jeg reraiser Villian Kalder.
Turn Q.. Villian checker , jeg sætter han AI.. -> kald… vender QQ… ouch…

Jeg må indrømme, blev en anelse varm i kinderne.
Og gik så på semi tilt, da jeg gik ind på NL200 med 100..
Spillede dem op i $235 rimelig hurtigt..
Da jeg raiser AsJs og får et kald og floppet hedder 10sQs4d, er jeg rimelig godt inde..
Nut str. + nut flush træk..Jow.. det er fino..
Villian har mig dækket med $450, og han better, jeg raiser ham med et stort bet, da han er meget aggressiv og jeg har set ham lave nogle vilde moves med store bets..
Og jeg får et Insta Call.
Turn 7s - YES… nut flushen er ramt…
Villian giver her på nakken og byder ud , så jeg næsten er AI.. Jeg tror han vil viser at han ramte flushen..
Jeg går self. AI med resten, og han caller.
River: 10d.

Jeg er noget måløs da han vender Qc10c for et fuldt HUS..
Wow.. nice hit…
Og kæmpe nedtur til undertegnede..

Så lukkede jeg ned for computeren.. Av for den for satan..

Nå MEN……januar er ikke slut endnu..
Det er i aften..
Kæresten er på arbejde indtil kl. 22.00 SWEET…
Så skal der gambles poker….
Så må jeg se om jeg kan komme bare lidt op at sølet…

No comments: