Tuesday, January 8, 2008

Mandagsspil

What a day..
Jeg må indrømme – det blev noget spændende ind imellem.
Der var op og nedture..

Jeg starter rimelig hurtigt med at lave en fejl og jagte en str eller flush med 8s10s på et Flop: 5s4s6c.
Det kostede mig en del.
Jeg kaldede Villian Ks7s hele vejen og tabte til K high.. Sparen kom ikke, hvilket havde været ligegyldigt..

Lidt senere blev mine KK knækket af QsJs til en flush med 4 spar på bordet..
Desværre var ingen af mine K spar…
Så var der ellers dømt op af bakke…L

Så kom der en dejligt, Wonderful, hånd..
Pocket 22. som jeg limper med til en bette bet på 4 x BB og vi er 3 i puljen
FLOP [board cards 4S,2H,10D ] – Wünderbar flop..

PokerDonald checks, HERO checks, OtheRox bets $12, PokerDonald calls $12, HERO calls $12.

TURN [board cards 4S,2H,10D,4C ] – Even better… BOAT..…

PokerDonald checks, HERO... checks, OtheRox bets $30, PokerDonald folds, HERO... bets $123.65 and is all-in, OtheRox calls $51.50 and is all-in.
RIVER [board cards 4S,2H,10D,4C,8S ]

Villian vender QQ: Haps…

Jeg får Pocket 22 igen et par hænder senere..Dejlig hånd.
PRE-FLOP
Vtechnican bets $3.50, HERO... calls $3.50, tandremo x folds, luegsch calls $2.50.

FLOP [board cards 4D,5C,2C ]
luegsch checks, Vtechnican checks, HERO... bets $7, luegsch calls $7, Vtechnican folds.

TURN [board cards 4D,5C,2C,KC ]
luegsch checks, HERO... bets $15, luegsch calls $15.

RIVER [board cards 4D,5C,2C,KC,5S ]
luegsch bets $15.45 and is all-in, HERO... bets $30.90.

SHOWDOWN
HERO... shows [ 2H,2D ]
luegsch mucks cards - HERO... wins $99.35.

Senere Knækker jeg Ac5c med mine KdJd.. Da Villian ikke kan ligge sine hånd til
[board cards KH,3D,4C,8C,QH ] – pot: $194

Lidt senere rammer mine Ad9d ind i Kd5d, og vi rammer en flush på river:
[board cards 4D,QH,JH,6D,JD ] – Pot: $147

Desværre bliver mine AA kort tid senere knækket af 10s9h L
Og her laver jeg nok en fejl.. Jeg kan ikke ligge den på et lorte flop:
[board cards 8D,7S,JH,4S,3C ]
Han rammer str på flop, og slowspiller mig til AI på Turn:
Skrammel..

Kort tid senere laver jeg yderligere en fejl, da ejg ikke kan ligge min A9 på et FLOP [board cards 10C,3S,9S ] – jeg tror ikke på han har ramt 10’eren.
For det var dumt, da han sad med 2x10 på hånden.
RIVER [board cards 10C,3S,9S,6C,AH ]
Da jeg rammer A på river er jeg sikker på at jeg har den bedste hand -> AI…

Jeg kommer lidt igen, da jeg har Qh8h og kalder et 2,5xBB fra MP Villian..
FLOP [board cards 8C,4C,9D ]
Han har været en del aggressive med høje hænder og giver den gas på flop med et $30 bet.
Det ser jeg som et bluff og jeg reraiser ham, så jeg er AI..
Jeg er på dette tidspunkt shortstacked ift ham og derfor skal han ikke kalder meget for at gå med.
Det gør han og vender AQ. Ingen hjælp og jeg dobler op..

Mine dags graf viser de sving som dagen bragte..




Men jeg endte i +$127..
Så det var fint nok...



No comments: