Thursday, January 10, 2008

Status og MTT's

Det var egentlig meningen at jeg ville have kommet med en længere status for 2007 og en række forbedringspunkter til 2008.
Men det bliver kun lige kort, da jeg helst vil lægge 2007 bag mig.

Siden sommeren 2007, hvor jeg erhvervede mig Pokertracker, har jeg haft en profit på ca. $1000, hvilket ikke er særlig prangende, der har været nogle seriøse ups and mostly downs..
Udsving kommer jeg ikke udover, men der skal gøres en indsats for at kurven er mest opafgående. Men det er dæleme svært.

2008 skal være en godt År på mange fronter.

På golffronten skal jeg heslt ned under hcap 4,5 og vinde 2-3 klub turneringer.
På kæreste fronten skal hun helst være med rovn med udgangen af sommeren. :-)
På poker fronten skal der udvikles en del.

Jeg har følgende opmærksomhedspunkter skrevet op, da det ofte er dem som giver mig tab.

- Jagt af Flush med Asxs (small kicker.) DONT to expensive

- Underspiller toppair og bliver riveren ud..
- Vær meget mere opmærksom på FlushDraw og Straight til modstandere.
- Lad være med at overspille dine Draws..- Pas på med at overspille AK / AQ på et lavt / middel bord..
- Vær opmærksom på toppar med dårlig kicker.. Modstander er nok bedst hvis han raiser.
- Hvis Villian viser sig aggr og stærk, så lad være med at kalde med TPLK, du er bagud.

Jeg vil bruge pokertracker og PokerACEHUD meget mere i mit spil, og udvikle mig ved at sætte modstander på hænder og spille mere på deres spillestil og ikke bare mine egne kort.

Jeg vil prøve at fokusere mere på MTT i 2008, da det kunne være indbringende at ramme en sejr i en større MTT, men jeg synes selv jeg stinker til Turneringsspil, så det bliver en af fokus områderne.

Når det så er sagt, er jeg allerede lidt igang med MTT,s - jeg opdatere ude til højre en opfølgning på buy in og profit og ser om det er givtigt eller ej.. Det er det nok ikke....

Tirsdag 8 januar...

Spillede Scandic's $15K.GTD-rebuy turnering, helst vil jeg spille uden rebuy, men det er som regel dem med fleste $ i.
Jeg fik en god start..



Ved 1 break og afslutning på rebuy, lå jeg nr. 9


Så der behøvede jeg ikke at bruge penge på addon...
Mellem break 1 og 2 øgede jeg en smule min stack, men mellem break 2 og 3 spillede jeg næsten ingen hænder jeg jeg kun fik skrammel.

Efter break 3 og 3 stive timer begyndte jeg igen at få gode kort.
Men desværre blev mine QQ bustede 2 gange inden for 10 min af henholdsvis A3 og KQ, meget surt, og pludselig så jeg en del af mine stack forsvinde.

Til sidste var jeg lowstacked og fik KK, men blev kaldt AI af AQ og den AQ gik desværre hjem..

Ærgeligt....
Spillede og $16GTD rebuy med buyin $5, der var 1500 til start og her kom jeg ikke rigtigt igang efter 1 break.

Onsdag 9 januar... (igår)

Spillede igen Scandic's $15K.GTD-rebuy turnering, og de billige $16K rebuy til $5. Men begge uden det store Skrub, fik aldrig opbygget en stack og måtte forlade turneringerne efter 1:30 t spil.

Spillede så lige kl. 21:00 Scandics High Rollers Night Turnering med buyin $100+8, jeg havde skrabt 11000 point sammen og med dem kunne jeg købe mig en billet..:-) Så gratis turnering...

Desværre var det kun 15 deltagere og derfor ikke så meget i præmier, men ok, det er første gang jeg spiller den, og så er der ikke så mange man skal slå ud for at vinde :-)

Jeg ender HU med Chipleaderen gennem hele turneringen.
Og med Ac10h på hånde på et Flop: Ad6h3h gik jeg All In og blev kaldt af Villian KhJh og han ramte self. en hjerter på turn og så var jeg nr. 2.

Men $450 i en turnering jeg gratis kom med i, er jeg sgu godt tilfreds..
Det var en dejligt skud til BR, da jeg har kæmpet en del med cashgamet idag og igår..

Især i går gik det meget galt, der røg jeg konstant rundt på river..av av av.
Men sån er det jo... :-)

No comments: