Friday, February 1, 2008

Lige ved og næsten slår QQ af hesten

I går afts:
Sidste dag i januar, og et forsøg på at komme op af sølet, måttet være til at finde på min hjemadresse.
Havde sån' set OK gang i den på cash bordene, og gik derfra med $250 i profit..
Men jeg spillede en 15K GTD rebuy MTT til Buy-in $10+1.
Ingen rebuy og med 3:45t spillet, så var vi 11 tilbage.

Bare 1 til ude og jeg har ramt endnu et FinalTabel (endnu er et stærkt ord, i denne sammenhæng, da jeg kun fornyelig har været på ét :-) )
Jeg ligger med 125.000 i chips, som nr 10, og får QQ.

Jeg sidder i baghånd og Villian i MP better 45.000 ud, han har ca. 160.000 i chips, så hvis jeg vinder over ham, så er der stor sansynlighed for at han ryger ud..

Bliver 8000 - 16000, så det tæller godt at være BB.
Jeg tænker at nu går jeg ALL in og for ahn til at folde og tager dermed blindsene, de er gode for mig, da jeg er relativ short stacked.
Jeg er AI..
Villian tænker lidt.. Og kalder..

QQ <> As8s - 67,7 % <> 32,3 %
Og pisse ærgeligt.. endnu et klamt A rammer floppet... Og jeg er ude.. hmm.. øv, men A rammer dæleme tit..


$11 blev til $181 hvilken jo i sig selv er fint..



Nå for satan... status for Januar..

Cashspil: -$1200 (det satte jeg sgu alt cash overskud over styr.. for DUU''LAN DA....:-( ...)
MTT: +$1023
Rake back: $321
SNG's +$120 (eller deromkring, min PT gemmer ikke mine stats, så je ger ikke 100%)
____________________

Samlet for mdr.. Profit på $264..

Det er ganske enkelt ikke godt nok..
Og jeg kan se største delen af mit nederlag er på NL50, Kæmpe negativ varians..
Det må og SKAL ikke ske igen.. (nu får vi se)

Positiv for mdr, er MTT'ene - det har jeg aldrig rigtigt gjort meget i men 1 FT og en 11 plads, og andre udemærket placeringer, er sgu godt nok..

Februar kommer til at foregå lidt anderledes mht. til cash..
Jeg vil de første 14 dage, spille NL200 og shortstacked..Så jeg ikke sætter mere på spil af gangen..
Jeg kan tydeligt se på mit spil at når jeg spiller NL25 / NL50 spiller jeg flere hænder end jeg burde..

Nu prøver jeg jeg noget andet, især taget januars fantastiske resultat i betragtning..

If it ain't broke, don't fix it...
But MAMMA the whole thing is broken....I must fix it..


I aften er der Live homegame... (ikke hos mig, så søg andet sted Skat!!!) Så skal gutterne have fuld GAS....



No comments: