Monday, February 11, 2008

Ikke det store at berette

nej ikke rigtigt..
Jeg har skiftet til PartyPoker for tiden og spiller lidt NL100 der.

Desværre virker mit PokerAceHUD ikke der, hvilket er irriterende, men Pokertracker virker stadig ikke til Scandic pga den database ikke bloiver opdateret..

Men så spiller jeg bare på Party..

MTT wise, er der ikke sket det vilde. Har spillet et par stykker uden det store held.

I cash gamet er det gået opad siden jeg skiftede:


mit mål er at kommer over $1500 og begynde at cashe lidt ud efterhånden, men hold mit bundniveau på $1500.

Så skal der cashes ud til :

Mål inden Sommer: Min. BR$1500
[] Golfsæt
[] Ferie (1 - marts)
[] Ferie (2 - Juni)

nu får vi se om det kan lykkedes, hvis man se på mine tidligere grafer, så kommer der en seriøs downswing når jeg er ligger over de $1000, :-) det er altid spændende..

---

Så kan vi andre vist godt stoppe med at pive vedr. Badbeats.

Ifølge Pokernyhederne:

Det er dæleme SYGT..


No comments: