Monday, February 18, 2008

Hip Hurraaa….

Hermed et stort tillykke til Thomas Bjørn som i dag fylder 37 år.
Efter en flot amatørkarriere blev Thomas professionel i 1993. I 1995 vandt han Challenge Tour'ens Order of Merit og fik dermed sit kort til Europa Tour'en.
Allerede i 1996 vandt Thomas Loch Lomond Open og blev dermed den første dansker som vandt på Europa Tour’en og indtil videre er det blevet til ni sejre. I 1997 blev han første og hidtil eneste dansker som kvalificerede sig til Ryder Cup holdet. Onsdagssneglen reviderer tidligere udsagn og forudser flere sejre til Danmarks gennem tiderne absolut bedste golfspiller.

Vedr. Golf er denne uges ubetingede højdepunkt bliver naturligvis World Golf Championships Accenture Match Play Championship som spilles på The Gallery Golf Club i Tucson Arizona.
Som det fremgår af turneringens navn, er der tale om en hulspilsturnering. Det er de 64 bedst placerede på OWGR der er kvalificeret. Et afbud fra Brett Wetterich (nr. 45) har dog givet plads til den langtslående J.B. Holmes som er nr. 65.


Mht. til Pokeren fik jeg lidt hul på bylden i cashgames igår aftes, MTT var igen til hundene, me nfik lidt medgang. Og især på PokerHRaven, som jeg lige skifter til midlertidligt, var det lidt held i sprøjten.
Seat 1: VILLIAN... ($160.61)
Seat 2: Mp3Wizard ($0.00)
Seat 3: Roky E ($100.90)
Seat 4: HERO ($215.96)
Seat 5: elfibra ($39.40)
Roky E posts the small blind of $0.50
HERO posts the big blind of $1.00
VILLIAN... is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [Ad Ah] - elfibra folds
VILLIAN... raises $3.00 - Roky E calls $3.00
HERO raises $12.00
VILLIAN... calls $12.00 - Roky E folds
*** FLOP *** [5c 7c 4h]
HERO bets $27.00
VILLIAN... raises $108.00
HERO goes all-in with $203.96
VILLIAN Calls.
*** TURN *** [5c 7c 4h] [2d]
*** RIVER *** [5c 7c 4h 2d] [3s]
*** SUMMARY ***
Total pot $321.22 Rake $3.00
Og jeg ved slet ikke hvad han sad med.
Han skriver i Chatten: Lucky..
Jeg ved ikke helt om jeg var foran eller bagud. Så jeg bliver nødt til at spørge ham hvad han havde..
Han siger 55.. Og jo hvis det er korrekt... var jeg heldig...
Men jeg kan ikke se i pokertracker om det var korrekt. Men jeg har ingen grund til at tvivle på ham, efter den måde at han spillede hånden på..S å jow.. et runner runner bad beat til en Villian...
Uha så har jeg prøvet det.. :-) og en ganske fin pot..

På flop var jeg 12,12 % <> 87,18% AV... det er træls med AA
På Turn var jeg 11,8% <> 88,2 % , men nu kan jeg bruge 2 x A + 4 x 2'er = 6 outs på river..

No comments: