Tuesday, February 26, 2008

Forbrug af Kr

Mine matematiske evner rækker ikke så langt at jeg kan få mit mdr. budget til at holde.
Jeg bruge en del flere penge på forbrug end jeg der kommer ind på lønkontoen..
Er det en god ting...nej ikke specielt..

mine poker går sgu even i denne mdr. +/- lidt $ ved det ikke helt endnu.
Det har været meget op og ned og skiftning af pokerklient, Scandic virker stadig ikke mht. til opdatering af database på lokaldrevet. irriterende...
Så jeg har skiftet lidt mellem ongame, party, stars og lidt FT.
Og man bliver sgu overrasket hver gang jeg spille på stars, - før i tiden kunne jeg godt lide stedet, me ner du da helt rund i skalden, man tabe til sindsyge hænder derinde, BadB efter BadB, - man skal virkelig holde sig i arve for ikke at gå ud af sit ømme skind..
Ja det er dæleme ømt efter en omgang aggro. bordtennis mod Jesper The Penz J. Det blev uafgjort..

Men der er kun et ting der er gældende i Marts måned..
Og det er at der komme flere Kr ind på kontoen end der går ud..
Og oveni købet er der en tur til Barcelona der skal skaffes penge til også..

Så der skal grindes noget Poker og vindes nogle penge..

2 comments:

Anonymous said...

Hvad siger du til en tur til Bangkok i stedet for Barca... så bliver det næste vinter... så har vi et år til at spare.... Og med hensyn til bordtennis - hvis du tror du er øm nu så vent til næste gang ... så skal jeg køre dig rundt i manegen med mit sublime baghånds smash

The Fuc.... Penz of Darkness

GusX42 said...

SÅDAN....

Jeg vil gerne til Bangkok og Pataya og Pucket og hvad dælan alle de steder..

Vi skal snart spille igen...