Tuesday, February 5, 2008

Fra 2nd til END på 10 min.. 99 + 88 Danm

Fik spillet en MTT i Fredags, og det gik engentlig godt, da jeg efter 3 timers spillet lå nr. 2.
Men så skete der noget, jeg blev lidt ivrig og med Pocket 99, og Pocket 88, røg jeg i bund.

Hånd 1: Jeg sidder på knappen med Pocket 99.

Villian har 75% af min chip stack. Jeg har på dette tidspunkt omkring 70000 chips og Blinds er 1600/3200.

En limper i MP, jeg raiser 5xBB, BB kalder, limperen folder.
FLOP: [258 rainbow...]
Villian checker.. Jeg better Fuld pot.. -
Villian kalder.TURN: [A]
Villian går AI med resten af sin stack..
Jeg ender med at folde...

Hånd 2: Jeg sidder på knappen med Pocket 88.
Jeg har på dette tidspunkt omkring 25000 chips og Blinds er 1600/3200.

Villian har 60% af min chip stack
Villian går AI i LP og alle har foldet til ham.
Jeg vælger at gå med, da jeg regnet med han har AK, og er villig til at tage et coinflip på dette tidspunkt.
FLOP [2510] TURN [K], RIVER [Q]
Og så så det skidt ud.. Kort tid røg jeg ud på en 50 plads...

MEN...SKAL 99 og 88 overhovedet spilles når man er i front at MTT og måske hånd nr 1 er ok, men kald med 88 er vel lige loose nok..
ELLER hvad..Jeg føler jeg fuckede det op, men er lidt i tvivl, da det er sådanne situationer man SKAL vinde for at komme til tops i turneringen.

Men i cash gamet er det går ligdt op og ned, men mest op, men ikke hurtigt, lige så langsomt..
2 skridt tilbage og 2½ frem :-)
Men det er ok..

Det som mest er irriterende er at Pokertracker ikke længere kan blive opdateret og gemme HH fra Scandic, da min Scandic klient ikke gemmer databasen længere..
Jeg forstår det ikke. Jeg har skrevet til support nogle gange, men uden held, de ved det ikke.

Så det er rimeligt irriterende.

No comments: