Sunday, February 17, 2008

Det går skidt

Danm det går skidt for tiden.
Spillede Live i fredags, og havde én god hånd hele aftenen, da je grammer str. på flop med flush draw..
Ellers ingen gode setups.
Havde ikke over 3 spilbare hænder, og når jeg går AI med AcQc <> K9off, så er jeg ude med en K på turn.. Jow det var en af de dage..
Jeg spillede et par MTT's i aftes..
Scandic's Royal Tounament uden det store held.. Gik ud med AA <> K10, det K10 ramte floppet.
Spillede ydermere en MTT på Ladbrokes.
Det så straks mere fornuftigt.



Lå længe i spidsen og blev i top 6 gennem de næste timer.

Så spiller man 4½ time og klokken er 02:00 eller der omkring.
Og på et flop A49 med A4 på hånden så det meget fint ud.
Villian checker og jeg raiser stort.. Han er AI og jeg kalder self..
Han vender A2off., jeg er laaangt foran..
Turn: 2
River 2:
God nat og sov godt sucker....
4½ timer koncenteret spil uden fejl bliver fucked op af et seriæst beat..
Jeg ender som nr. 16 udenfor de bedre præmier..

---
se nedenstående 3 sjove hænder..
De er skam altid rare at få.
Jeg spillede 1 cash bord og 2 MTT's
Test: Gæt en gevinst.. Svar: Jeg tabte alle 2 hænder :-) Jow så er der SKRUB:..

No comments: