Wednesday, February 13, 2008

Oooups There it is...

Så kom jeg ned på jorden igen, efter et godt run det seneste på cashbordene..
Jeg landende på $1250 og ville lige tage et par hundrede $ inden jeg fortsatte mod det mit først mål $1500.
Og sjovt nok, som så mange andre i pokercirkusset har bemærket, så sker der noget efter et withdraw..
Jeg tabte og tabte.. Det var var meget blandet mellem beats og bare bedre hænder..

De væreste var nok..
AA <> KK (klassisk) K på turn...
QQ <> AK (igen klassisk) FLOP : 2Q10 , sådan... Guess a turn card: YES : J
55 <> 99... (den gjorde ondt) Flop: 258 - Turn: 9....DANM...
Så jeg kom ned på jorden og, skal seriøst spille godt for at komme op igen..

Jeg har splittet min BR på Scandic og Party, er ikke klar over om det er en super ige, men fik mail fra Scandic at jeg fik 40% rakeback nu, da jeg ligger en del i rakeback de foregangne mdr..
nu får vi se..

No comments: