Tuesday, July 10, 2007

> $1000 --- again..

Så går jeg ind i næste fase.
Jeg har pt. nået mit 1ste mål (igen), men som de andre gange jeg har været på $1000, så har jeg erhvervet mig en ordentlig omgang ringe spil, tilt, bad beats og uheld og mistet det meste igen.

Min nyeste tidslinie er fra 1 juli.. Og har cashet $300 ud siden da.


Men BR er pr. på $ 1010

Efter jeg skrev min post 22 juni, hvor min BR var på $292, fik jeg nogle stryg og den røg ned omkring de $150..
Tog lige en lille pause og bestemte mig herefter for at nu skulle det være slut..(egentlig lidt i samråd med min bankrådgiver, som synes jeg bruger for mange penge på alt muligt.. hmm det er nok korrekt nok..)

Jeg har en kammerat som er fint vindende, og har her indenfor de sidste par mdr. købt bil, 2 x fladskærme, Ipod, arkitekt lamper m.m
Det synes jeg sgu er fedt at forsøde sin hverdag med materielle goder..

Jeg tager til Sverige med nogle venner, for at gå amok på deres golfbaner i næste uge.
Den skulle gerne finansieres af poker.

Min profit graf pr. hånd siden 1 juli..
Det ser ok ud.




Jeg spiller lidt frem og tilbage på NL100 & NL200. (NL200 65% buy-in)

Og mine stats ser således ud.



Det ser sgu udmærket ud.. tror jeg .. Jeg har ikke så meget forstand på VP&IP m.m endnu..

Mht. til bad beats, er jeg ved at være dødtræt af - at høre om dem, tale om dem og især modtage dem.
Det er utroligt at det egentlig kan lade sig gøre. Men alligevel vil jeg berette om en ad dem, fra en session i går.

Jeg modtager 6s5s i MP.
Villian i på knappen, better $4, jeg limper med for at se et flop.
Flop: 3s4s6h (JO et meget fint flop)
Jeg better ud $6 på flop, villian raiser mig $15, den kalder jeg..
Jeg er sikker på han har toppar eller AK.

Turn: 6d - Sådan… 3 ens, jeg er 100% på jeg er foran..

Jeg checker for at få Villian til at bette.. Det gør han.
Villian better $35
Jeg går all-in med $80
Villian kalder..



JOW... Gæt et kort på RIVER..
Det var heldig vis ikke Håne As :-)


Men noget træls...

Men der skal da også lige et super FLOP med fra NL200 bordet igår..

$200 USD NL Texas Hold'em - Monday, July 09,
Table Jackpot #1305918 (No DP) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: Fistix ( $273.60 USD )
Seat 4: Meister503 ( $95.58 USD )
Seat 6: GusX42 ( $216.13 USD )
Seat 1: MrLamboDropR ( $195 USD )
Seat 2: Greatbalou ( $257.70 USD )
Seat 5: KWasaki ( $200 USD )
Fistix posts small blind [$1 USD].
Meister503 posts big blind [$2 USD].
KWasaki posts big blind [$2 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to GusX42 [ Tc 8c ] et lille limp
KWasaki checks.
GusX42 calls [$2 USD]
MrLamboDropR folds.
Greatbalou folds.
Fistix folds.
Meister503 checks.

** Dealing Flop ** [ 9h, Jc, 7c ] - NICE RAMT..
Meister503 bets [$2 USD]
KWasaki folds.
GusX42 raises [$4 USD]
Meister503 raises [$4 USD]
GusX42 raises [$17 USD]
Meister503 is all-In. Tak for det... HAPS
GusX42 calls [$72.58 USD]

** Dealing Turn ** [ 3s ]
** Dealing River ** [ 4s ]

GusX42 shows [ Tc, 8c ]a straight Seven to Jack.
Meister503 doesn't show [ 9d, Jd ]two pairs, Jacks and Nines.

GusX42 wins $190.66 USD from the main pot with a straight, Seven to Jack.


No comments: