Friday, July 13, 2007

Det bliver bare ved..

Den forbandelse, som jeg i starten synes var lidt pudsig og fik øgenavnet forbandelsen, er i den grad opstandet som en gigantisk sort sky som hænger om mit lille pokerhoved.

Jeg taber og taber, og jeg går ned i limit og spiller tighter og tighter..
Forsøger jeg mig den anden vej ved at være aggressiv, så giver det gevaldige bagslag..I DENGRAD..

Fx
Jeg får QQ ved et bord i baghånd.
3 Villians kalder mit raise preflop.
Flop: A410 rainbow.. Æv en A.
Alle 3 checker.

Jeg c-better og ser hvad de har..80% pot.
Villian 1 går all-in – Villian 2 går all-in & Villian 3 går all-in..
Jeg sidder jeg der… hmm jeg skal nok folde.
V1: 23off ???
V2: K10off
V3: A4off.
Turn: en 10 og V2 vinder potten.

Ellers sidder jeg ved et agg. Bord og spiller mine gode hænder.
Jeg får AA.. alle folder om til mig på knappen.
Jeg får KK samme scenario. Og folder til mit 4xBB.

Til sidst blev det så underligt at jeg callede med QQ-AA bare for at se et flop.
Det dur sgu ikke.

Så det går bare nedad….

2 comments:

Anonymous said...

Lad være med at spille fredag den 13. ! ;)

GusX42 said...

LOL. ja det er sgu nok noget om det.. Men så skal man seriæst heller ikke spille Torsdag d 12... Der gik det for alvor galt..