Sunday, July 22, 2007

Update igen - efter golftur...

Tilbage fra Golftur i sverige i nogle dage.Supertur med spil på 4 forskellige baner.
Update siden sidste post.

Devil Nemisis fik for alvor skovlen under mig, og sendte mig helevejen til BUST.
Jo alle $1K forsvandt.
Det er vildt voldsomt som det kan gå ned af.. Men hvordan jeg endte på Seriæst negativ variens eller hvad dælan det nu er, er mig en gåde.
Men er ikke passiv for at gentage stigningen..eller forsøge på det.På et tidspunkt bliver jeg forhåbentlig god nok til at kunne holde ved over de $1000.
Fik lige spillet lidt poker her til aften.Skulle lige se mit spil an, og gik ind med ½ buyin på NL200 bord.
Jeg sluttede 1:10 time senere på $298, så det var meget tilfredsstillende.
BR er på nuværende tidspunkt igen opafgående = $614

No comments: