Friday, July 6, 2007

Fredag.. Endelig weekend . Købt PT...

Jeg har købt Pokertracker i dag. Og skal til at finde ud af hvordan jeg bedst muligt kan bruge programmet.
Er det nogle der ved hvordan man laver grafer ??

Ellers fik jeg spillet en god session.

Stats fra PT:
NL100: 116 min. 222 hands. 82,93 BB/hr - VP$IP: 30,63 (det er højt ikke) Win total: $320.

Hev så lige $100 ud til betaling af PT m.m.

Men glæder mig til at bruge PT, mere effektivt i fremtiden..

Opdateret. BR: $656

--update 00:35----

Er igang med en MTT - vi startede 1250 og er nu 3 timer senere 60 tilbage...
Samtidig har jeg haft et NL100 cahs bord gående og har haft endnu en god session..
Det er super at man kan holde tabene stangen..
er PT i +$260 for sessionen...

BR er pt på: $920 - Det er super fint med 6 x BI for dagen..





3 comments:

Gambler_dk said...

Flot resultat Gus!

Nu du har investeret i PT, så vil jeg da anbefale, at du lige kigger på Ace PA Hud også.

Det er en god investering. :-)

PS. Hvordan endte turneringen?

GusX42 said...

Hej og mange tak..

Jeg har DL AceHud, men kan ikke få det til at virke. Det er kun tom hvis skærm i vinduet som Acehud åbner.?

Indtil videre er det 30 days trial.. men skal lige finde ud af hvordan den virker før jeg køber den.

Turneringen gik fint, men desværre kunne jeg ikke mere kl. 2.
Jeg små sov lidt og kunne ikke holde øjene åbne mere.. PÅ et tidspunkt overvejede jeg bare at smide det hele væk, da jeg ville sove, men så doblede jeg op med AK <> AQ..

Men når man er træt vælger man tit dårlige løsninger, og pludselig så jeg med gå all-in mod en raiser med 1010 i håb om at stjæle hans bet..
Han kalder med AK og har mig dækket.
Jeg ender som nr. 18.. øv..

Gambler_dk said...

Stadig flot at blive nr. 18 ud af 1250 spillere.:-)

Ace Hud virker ikke til alle sider, så det kan godt være, at det ikke understøtter, hvor du spiller.