Wednesday, July 11, 2007

$1K Forbandelsen….

Gad vide om det er psykisk eller der rent faktisk sidder nogen og har ramt mig med en $1000 dommedagsprofeti..

Jeg kan ikke kommer over de $1000 BR.
Det er faktisk gået hen og blive lidt komisk latteligt, da det er sker en del gange nu.
Og i går var ingen undtagelse.

Tag hjem fra arbejde, gik en lang tur med hunden, kæresten er på arbejdsuge med sit arbejde og jeg har hele huset for mig selv indtil på fredag. Så der var lagt i oven til en god gang poker.

Jeg ligger ud med at spille et NL100 bord, men spille kun 7 min. da de var knastøre og folde alle kort.. ingen aktion overhovedet.
Profit $10
Skifter til endnu Nl100 og spille 45 min. med et tab på $82.. danm..
Jeg er så DORSK, taber en $93 mod As8s <> AK, hvor jeg jagter flushen, da jeg flopper 2 x s.
Den lander en K på turn, han better $20 jeg caller.
X på river.. han Checker... HER FUCKER JEG FOR VOLDSOMT OP. Jeg har smidt mange $ på at better river uden en hånd, og når villian checker, så er det sgu bare at checke med, da jeg har NADA.. Det gør jeg ikke og better stort -> CALL..
Det er så skidt spillet, og min niece på 10 ville gøre det bedre, som men bare ved at folde skidtet, enten preflop eller lad være med at smide penge i puljen..Klovn..

Nå det var skidt, jeg holder humøret højt og ryster det skidte spil af mig og logge in på et NL200 bord, lige for at mærke dagens niveau..

Spiller 7 min, og 10 hænder, og taber $130 på 2 hænder.
Den ene er:
Dealt to GusX42 [ 7h 4h ] - Jeg limper med for at se et flop..

** Dealing Flop ** [ 8h, 6c, 5c ]
tillerman420 checks.
GusX42 checks. DUMT spillet ..frygteligt...

** Dealing Turn ** [ 6s ]
tillerman420 bets [$6 USD]
GusX42 raises [$35 USD] - nu skal den have....
tillerman420 calls [$29 USD]
** Dealing River ** [ Qc ] - Ups... FLush draw...

Han better og jeg kan ikke lade være med at kalde... Og jo han sad med Ks10s..
PUHAAAAA.

Hmm ..
Det var ik så godt.. Går lige en bette tur i stuen, tager en vand i køleskabet..
Logger in på et 2 stk. NL100 - nu skal der spilles tight.

Spiller 57 hænder på det ene bord og taber $15.

På det andet bord taberg jeg til gengæl $98 på 84 min. og 168 spillede hænder.
Jeg tabe ren masse små pots, og det kan kun være fordi je gspiller for mange hænder.
Mine stats var VP&IP: 37- Taber $53 fra BB (er for nysgerrig)

Så var jeg ligesom nede med $315, og et godt stykke under $1K igen..
Danm den forbandelse...

HVAD Nu???

Skulle jeg sidde og surmule resten af aftenen, eller skulle je ggå i haven og lave noget.
Begge kan jeg svare NEJ til..

Jeg ville self. REDEEM MYSELF.

Og det er ganske farligt, da man ofte er inde i en Tilt mode ller bare sidder i uheld...

Nå men jeg valgte så at blive og ryste faldet af..

Jeg skiftede site til PokerStars, da PP nok var ramt af uheldssyge.
Det skulle vise sig at være en passende software omvæltning.
Spillede 63 min på en NL200 bord og gik derfra med Profit på $54.
SPillede bagefter 36 min. på et NL100 bord og gik derfra med igen $54, vigtigt lige at få nogle profit sejre i bæltet..
SPillede lige bagefter 22:45 1½ t. på en NL100 bord og gik derfra med profit $83.
Tog laptoppen med i sengen og loggede på et NL100 bord 0:15 og 35 min senere lukkede jeg ned for pokeren med et tab for dagen på ca.: -$33

Sikke en rushetur, og sikke et comeback.. Jeg var lige et kort minut tidligere på dagen, hvor man ser sin rulle gå fløjten.

Se dags graf..LOL



No comments: