Thursday, July 5, 2007

update...

Noget fik jeg til at ske i går aftes.
Først et lorte møde på arbejde, så 45 min for sent til den faste golfrunde om onsdagen.
Stress og arbejdstanker de først 7 huller… Træls.
Men kom da rundt.
Vandt i sidste ende penge (samlet stableford) fra vores klubpro, som gik i 28 p.. (L) og jeg i 36 p. (hcap 6,4) og fra de 2 spillepartnere.. Jow.

Så hjem og spille lidt aften poker.
En super session, med kontrol på spillet, ingen løse calls, fold når jeg havde NADA og gas når jeg havde noget, samt lidt slowspil og tricks når jeg havde nuts..

Der var dog denne hånd som jeg blev en anelse bleg over.

Table Table 128362 (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6

Seat 1: Floppinski ( $90.89 USD )
Seat 6: A3sline ( $93.88 USD )
Seat 4: HERO... ( $143.21 USD )
Seat 2: mrfinans ( $50.45 USD )
Seat 5: economist444 ( $39.33 USD )
Seat 3: Blizzard466 ( $85.50 USD )

A3sline posts small blind [$0.50 USD].
Floppinski posts big blind [$1 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO... [ Js Jh ]
mrfinans folds
Blizzard466 calls [$1 USD]
HERO... raises [$4 USD]
economist444 folds
A3sline calls [$3.50 USD]
Floppinski calls [$3 USD]
Blizzard466 calls [$3 USD]

** Dealing Flop ** [ Jc, Ks, 6c ] <- YES fantastisk Flop.. set….
A3sline bets [$10 USD]
Floppinski folds
Blizzard466 folds
HERO... raises [$20 USD] <- Prøver et click raise for ikke at virke vanvittig stærk, men kun sige at jeg har ramt

noget.
A3sline calls [$10 USD] - den er han med på…

** Dealing Turn ** [ 6h ]
A3sline bets [$11 USD] - da han better igen, er jeg sikker på han har K på hånden og nu 2 par. Jeg har
derimod
ramt full hus.

HERO... is all-In [$119.21 USD] - nu går jeg all in, for hvis der falder en K på flop er jeg på den..
A3sline is all-In [$58.88 USD] - Jow Bette illian er skam med…


** Dealing River ** [ Kc ] - ARGH… det var det eneste kort jeg ikke ville se.

A3sline shows [ 5c, 8c ]a flush, King high. – Nå for den da… Flush draw… det var dyrt…

HERO... shows [ Js, Jh ]a full house, Jacks full of Kings.
HERO... wins $49.33 USD from side pot #1 with a full house, Jacks full of Kings.
HERO... wins $192.76 USD from the main pot with a full house, Jacks full of Kings.

Det var en god pot, og voldsom spillet af Villian, men han ramte jo sin flush… Men… HAPS….

Her til sidst lige en hand fra igår, som er lidt morsom..
Jeg tabte den godt nok, og måske spillede den skidt..



Table Table 126563 (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 6: candenis ( $166.29 USD )
Seat 3: HERO... ( $175.93 USD )
Seat 5: pokerdouwe ( $70.17 USD )
Seat 2: gisselito ( $98.58 USD )
Seat 1: ludomanny ( $93.08 USD )
Seat 4: Tjide ( $43 USD )
candenis posts small blind [$0.50 USD].
ludomanny posts big blind [$1 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO... [ Kh Qh ]
HERO... calls [$1 USD]
Tjide folds
pokerdouwe calls [$1 USD]
candenis calls [$0.50 USD]
ludomanny checks

** Dealing Flop ** [ 2h, 3s, Jh ]
candenis checks
ludomanny checks
HERO... checks
pokerdouwe bets [$3.80 USD]
candenis calls [$3.80 USD]
ludomanny folds
HERO... calls [$3.80 USD]

** Dealing Turn ** [ 3c ]
candenis checks
HERO... checks
pokerdouwe checks

** Dealing River ** [ 6h ]
candenis bets [$15 USD]
HERO... calls [$15 USD]
pokerdouwe calls [$15 USD]

candenis shows [ Ah, 3h ]a flush, Ace high.
HERO... doesn't show [ Kh, Qh ]a flush, King high.
pokerdouwe doesn't show [ Th, 7h ]a flush, Jack high.

candenis wins $58.40 USD from the main pot with a flush, Ace high.

3 x FLUSH… Jow tak… sikke mange hjerter I spil.. LOL..

BR er på nuværende tidspunkt $355


No comments: