Wednesday, December 24, 2008

Det er svært at blive ved med at finde noget positivt at skrive.
Jeg ved at komme til midten med de bedste hænder, men taber alligevel.
Det bliver en skidt måned.

Jeg havde lige et par dage hvor jeg undgik de store badbeats, og derved kunne jeg finde nogle plus for spillet.
Men det var en kort fornøjelse og svært at se hvordan det er muligt at det vender.

Har lige spillet 42 hænder på NL50 og det er jo umuligt når folk er helt væk, men rammer alligevel.

Jeg re-raiser en villains 4xBB bet med AsKs og får et AI på nakken - den kan jeg ikke sige nej til på NL50 og ganske rigtigt vender Villain en skod hånd K10off..
Board: 6 K 9 T Q - FLOT.

Jeg reraiser en villain med AQoff. Får et kald.
A x x - villain raiser - jeg presser ham med et stort bet, for ikke at bare at kalde eller raise standard. Han er AI hvis han kalder.
Det gør han og jeg er sikker på at jeg er foran..
På NL50 spilles Ax meget light.

Villian vender AJoff. Og jeg er langt foran.
Turn x - river J..
Ja og sån bliver det bare ved og ved..

-- nå men sån skal det åbenbart være..
Tænk hvis det er muligt nogensinde at få en hel måned med skrub..

Men nu er det jul .

GOD JUL TIL ALLE..

No comments: