Wednesday, December 17, 2008

nej nej nej

Spark ikke en mand som ligger ned.

Spillede her til aften 3 x NL50 borde.
Og fik godt fat.
Men som resten af december fik jeg sparket tilsidst alligevel.

AA <> KK.. Den ene (eller den anden) K trækker en straight.
AK <> 66 på Flop A6K .!!!!!!!
blandede bolsjer imellem og så den som gav mig nådestødet.

Villain better 3xBB, jeg raiser til 10xBB med 9spades8spades og får et kald.
Flop: 7heartsTspadesJclubs - Floppet a straight - nice.
Villain better 70% pot, jeg raiser 1,5 villains bet. Villain kalder.
Turn: Aclubs.
Her kommer vi AI.
Villain vender AheartsJdiamonds.

River Jspades.

Hero efterlagt gennempulet og forblødt..
There absolutely nothing to do...

2 comments:

Anonymous said...

Hvor jeg føler med dig. Jeg har selv totalt uskrub for tiden og rykket ned i limit. har selv lige fået en magen til i hovedet:
Mine AA mod KK, flop A-J-4 jeg tror mig sikker da vi var all-in før floppet. Turn 10 og river Q, han rammer altså runner runner str8. Så er det man næsten mister lysten....

MRJimmy

MikeTyson said...

Cash er så utroligt ubarmhjertigt. :-(

Keep up the spirit GUS .. grinde away!

--
http://miketysonpoker.blogspot.com/