Saturday, December 6, 2008

Historien fortsætter... "#¤% ;-)

Nå en lille update må være på sin plads..
Det har været en træls uge, og min negativ varians (samt crap spil) er ufortrødent forsat ind i december, og er nu på -13BI, har lige været ned på -15BI.

En nu nede med 275 for december.. Så ikke så galt.. Men tager med i betragtning de 1K der smuttede den sidste uge i nov.

Har tabt en røvfuld pots, med fine holding.

QQ <> Ac9c - Board: 6c 7c Qs - den kunne jeg ikke få ham af selvom jeg raiser 1,5 pot på turn.
River klør.

Men denne hånd irriterer mig.
KK <> 44. Villain better preflop. Jeg reraiser, så får jeg et re-reaise på nakken.
Og jeg respondere ved at gå AI.. INSTA call fra Villain.. Rimelig loose med 44.
Men ok.. Han floppet en 4 ...

Men den dyreste pot var da jeg kommer ind i en fin aggressiv pot med AhJh og floppet straight..
BOARD: 10c Qc Ks vi ender AI her postflop.. Turn 9 og river K.
Villain vender 1010 og laver et hus..

Så det er noget rigtigt BULL.

Så der skal ske noget hvis jeg skal nå mit mål i DEC.. nu kommer der en masse weekend dage hvor man skal alt mulig andet..
Men nu får vi se..
Det kan være eg få en ordentlig over nakke i Dec..

Men når det går super godt og skrubbet er der, og man skriver om sit usansynlige held i bloggen, ja så er det sgu sikkert så er den væk næste gang man spiller..
Måske nemesis også virker omvendt..

Ha en god weekend..

---000---000---000---000---

Her en lille update fra formiddagens spil.

Det er ved at være lidt voldsomt nok..

Yderligere -5½Bi blev tabt her til formiddag.

Denne hånd er meget sigende for de fleste hænder.
Det er frygtelig.

Hero: $175 & V2 $145
NL100
Jeg sidder med AQ, og better V1 caller og V2 caller.
Flop: Q 6 9 (3 farver)

Hero: better 80% pot. V1 caller, V2 caller.
Turn: 9.
Hero better pot. V1 fold: v2 raiser AI..
Hero Caller.
Villain vender 33.

River: 3 !!!!!!!!

Det går for alvor nedad...




Mit sving er nu på -18BI.

Er smuttet ned på NL50, eller er det sgu for dyrt..

No comments: