Monday, December 15, 2008

Når man kigger efter opdaterede blogs i min links, så synes jeg godt nok folk er noget langsommme med at komme med nye indlæg.
Men det kan være det går dem lige som her..
Helt skidt..
Og man gider ikke bliver ved med at skrive om bad beats, og fok gider ikke blive ved med at læse om det..
Så er det lidt sjovere når det køerr der op af..



Føler lidt at man bliver kørt over.
Jeg er endnu ikke kommet op af hullet fra min varians tur - det er næsten umenneskelig gjort at se dagens lys..
Men det kommer nok - men forhåbentlig inden den helt får gjort kål på mig..

Jeg får et par godt pots til min side, hvor jeg er klart foran og får villains med og napper nogle fin pots..
Men lige efter står øretæverne i kø for at få mig og min stack ned med nakken.

AsJs <> Q8off : BOARD J69 - Turn x - River 10.

Men det er lige så meget de vilde setups som gør sit indtog i stacken.. Det koster generelt hvad man har på bordet.
Igår ramte jeg med A8 <> 66 : FLOP: 8 8 6 - Det gav lidt aktion...
QQ <> 77 : FLOP xxx turn 7.. Også en del aktion her.
KsJs <> K5off: Den tabte jeg...til 2 par..
QQ <> K9 - taber til straight da 9'eren lige passer ind til en straight på river..

Årgh ja, så var der denne..
Jeg raiser i LP med KsJs - får et kald..
FLOP: 7 K 3 - check - jeg raiser 90% af pot.. får et kald..
turn.. J... træls kort...
Check - bet - raise- betalt.. River . x.. og jeg lægger lidt flere $$ med min top 2 par.. til villain JJ. (SET)

Så nemt er det ikke..
Men hvem siger at det skal være det..

1 comment:

Anonymous said...

god start