Monday, December 1, 2008

Kæmpe nedtur, Nov. STATUS og et Final Table..(lang)

Jeg ved næsten ikke helt hvordan jeg skal starte eller slutte.

Som jeg skrev i fredags, så var torsdagens spil en frygtelig tur og jeg tog imod nogle dyre og fantastiske badbeats.

Så fik jeg gang i lidt ordentlig spil fredag aften og fik + for dagen.


MEN, så skal jeg lige love for at lørdagens gav en ordentlig hestespark i skridtet.

Når man har kørt godt det meste af måneden og virkelig taget pokeren seriøs og fokuseret på sit spil, så rammer det sgu hårdt.


Lørdagen startede godt med nogle fine +’er på nogle borde, men så begyndte DET langsomt at krybe på mig.

Jeg sad ved et NL100 bord med $165 og fik KK i MP. Villian $155.

Jeg raiser 5XBB, Villian raiser med $12, jeg raiser yderligere med $35 og får et kald.

Flop: Js Kd 6h, inden problemer, jeg checker, Villian Better, jeg er AI, og får et kald.

Villain vender AdJd, second Pair med top kicker.

Set I konger mod JJ.

Men Turn ruder og river ruder, sender en stor pot Villains vej… Got danm it.


Mistede sgu lidt hovedet og tiltede og smed 5 min senere et BI på en straight draw.. Stupid HAT.

Allerede her skulle jeg nok have stoppet for dagen, men tilten, som jeg ellers – synes jeg – har haft styr på den seneste tid, fik sgu overtaget og jeg røg på tilt

Når man har haft styr på tingene i længere tid og de så bare smulre – i form af varians og bad beats, som % mæssigt ikke er muligt, så sætter det sig pludselig til et kæmpe irritationsmoment, som man bare vil bekæmpe – og det er ikke altid en god ide.

Men jeg røg altså på Tilt..


Og 3 Buy-ins forsvandt mere inden jeg fik trykket på stop knappen og revet mig væk fra computeren. STOP nu din STORE spade.. I morgen er det endnu en dag… Og det gjorde jeg så.


Søndag igen var der afsat et par timer til grind, nu skulle gårsdagens tilt og underskud hjem igen. Eller bare noget af det.

Startede med 2 borde, stille og roligt, inden store udsving og inden store pots.

1 time og + $2.. hmm.. Jeg tjente mere på Rake ind på selve spillet ???

Holde en kort pause og skifter bord og får så endelig fat.

Begynder at spille mit bedste A game.. Positionsspil, ikke så loose som jeg i den seneste tid har eksperimenteret med bare god gammel daws grind..

Får bla en god pot med QJ, da jeg rammer straight og Villain rammer 2 par.

En anden fin pot, da jeg rammer 2 par med AQ og villain betaler mit value bet på river.. Ved ikke hvad han sad med.

Jeg er oppe på +$195 på det ene bord – da følgende sker.:

Villain sidder med $170

Jeg sidder i CUT OFF med AhJh Villain i BB.

Jeg better 5xBB, får et kald.

Board: 4 4 A.

Villain checker – Jeg better 80% pot, V: kalder.

Turn: A – sådan… Fars moneykort..

Nu better Villain pludselig ud i mig potbet – ok . det kan hvis kun betyde én ting, enten så har han A lige som mig, eller så prøver han at spise mig af potten.

Hvis det er split pot, så be it..

Jeg RESTER AI… SÅ må vi se.

Villain INSTA caller og vender 45off.. WTF… Det var løst.. Men LOVELY $170 min vej..

RIVER 4: AAAaaaargh… WHAT…

Nej nej nej – det er ikke muligt…


TILT HERE WE COME.. Følelsen var der med det samme.. INSTA TILT… Puha…

Jeg smed yderligere $180 bare fordi jeg kunne..

Jeg er ikke stolt over nedenstående hånd med i TILTmode, så Why the HELL not..

Jeg caller et bet preflop med 3d4d og Floppet er 54J – Villain i EP går AI..

Hvad sker der.. Han over better helt vildt.. Potten er på $18 og han går AI på det flop: med $90.

Umiddelbart er det det nemmeste fold i verden.. Men nej nej nej, han BLUFFER FOR VILDT..

”Knap så meget HERO” kalder, for bare at se sit bund par i 44 blive bagbundet og røvpulet af AA..

En underlig måde at spille AA på.. Alternativ… Jeg fik ikke engang skrevet en note på Villain, men jeg er sikker på et jeg sgu nok fik en.. LOL. Note: MEGA DONK…


Hold da op.. Jeg er ikke den stolteste pokerspiller i verden lige nu..

Så er det dæleme slut – jeg steamer.. er rystet.. Hvordan kan hele mit overskud fra November måned blive fucked væk på få dage.


Jeg var seriøst ovenpå… Godt spil, selvfølgelig godt run og fint skrub, og nu ENDNU engang er jeg blevet buttfucked og smadret og lagt til at forbløde i en mørk baggård i det mørkeste Jylland.. Nej hvor er poker hårdt ved psyken til tider..

Der er en diskussion på pokernet.dk i øjeblikket, som omhandler det at være pro pokerspiller og være i den negative periode.. Ganske interessant.

Slut med et poker og en tur til Århus og besøg noget familie, så må kan få pokeren på afstand.. Føj for den da..

Min flotte måneds graf for november - kun mht til Cash spillet:



Ja det er noget lort.. det ved jeg .. Tragisk - irriterende og bare røv surt.


---ooo---ooo---ooo---ooo---ooo---


Søndag aften tilmeldte jeg mig til 3 turneringer.

1. Ongame's 10+1 5K GTD

2. Ongame's 20+2 Deep Stack Freeze out.
3. Purple Lounge 20+2 8K GTD.

1+3 røg jeg relativ tidlig ud på, efter ca. 1 times spil.


Men Deep stack Turneringen gik rimelig godt.

Byggede mig stack op lige så langsomt og havde sgu egentlig styr på det hele vejen.

Uden at være i problemer eller være bagud preflop, kunne jeg gå på Final Table som chipleader efter 4½ times spil.

Vi er 6 på FT, da det er short hand turnering, så 6 mands hele vejen.

Da vi er 4 tilbage. Sidder jeg med AQ, jeg har stjålet en del, og nu sidder jeg med en fin hånd.

Jeg sidder med 750K og Villain med 450K

Jeg raiser til 100K Villain går AI. jeg har set han gå AI her på FT med loose holding, da han ligesom er ved at miste tålmodigheden.

Jeg kalder ham og han vender JJ.

Ingen hjælp og nu er jeg sgu shortstacked, med stadigvæk med.

Næste hånd får jeg AsJs, jeg sidder i LP og MP Villain better 75000 (BLinds 15.000/30.000), den napper jeg og gå AI.

Villain tænker lidt og kalder med Ad9c. OWNED.. Sådan.. nu er jeg med igen .

Men sådan skulle det ikke være da Bordet flopper og vender een ruder og 4 klør, så han snapper potten med en flush til sin 9'er.

Super ærgeligt.. Men sån er det jo..

En 4 plads




Men det gav mig nok til at alt det lort jeg har smurt mig ind i de sidste par dage, er vundet hjem igen.


Så status for måneden ser ikke så dyster ud som først antaget tidligere på søndagen.


Status blev at jeg klaret mit mål på $850, og med RAKE og det hele kom jeg i mål med en profit % ift. mit mål på 162%.. Så det kan jo kun siges at være super fint og klart accepteret, selvom man stadig sidder tilbage med en lidt klam smag i cash munden...

Så klart en TOUR måned, og kun med et lile + på cashspillet.


---ooo---ooo---ooo---ooo---


Nå men nu er endnu en måned startet og hvilken måned det er: JULEMÅNED..

Julemusik, julefrokoster og masser af snaps.. Yummie.


Jeg spillede 13400 hands i november måned, den tror jeg ikke på at jeg når i december, så raken bliver nok ikke så høj.

Men igen vil jeg tro 8000 hands er muligt.

Og igen vil jeg våge at påstå at jeg kan vinde $850.

Så målet for DEC'08 er det samme som november..


LET THE GAMES BEGIN...

Ha det godt indtil næste gang..

2 comments:

Gambler_dk said...

Gus for satan... Men tillykke med MTT-scoren. :-)

GusX42 said...

LOL *****
Ja det er fucked up...
Man bliver godt nok udsat for nogle psykiske slag..