Wednesday, December 31, 2008

Nå det er vel tid her på årets sidste dag og kigge både tilbage og især frem.
2008 blev sgu ikke det år som jeg havde håbet på.

Ved faktisk ikke helt om jeg har plau eller minus for året, men tror det ligger omkring breakeven eller et mindre minus..
Jeg har ikke holdt regnskab undervejs på alle spil, men kun cash spillet, men det har givet et minus over året.

Siden August hvor jeg fik PT3 har jeg et underskud på Cashspillet på $385 og $180 af dem idag - grundet dårlig spil..

November gik som sagt godt, med et fint plus, og december har været en frygtelig måned - jeg kunne ikke komme op af det varians hul, som startede sidste uge i november.

December:
PLO: -$147
MTT: -$7
NLHE: -$250
Rakeback: +337

Total: - $67

---ooo---ooo---ooo---

2009 skal blive bedre.


Jeg vil stadig gerne spille en del MTT, men tiden er der bare ikke - om med nyt spædbarn, som desværre har kolik, så er tiden og koncentrationen - især - der ikke hele tiden.
Det har også afgivet lidt dårlige beslutninger i cash gamet det sidste styke tid.

Mit største mål i 2009 - udover selvfølgelig at lave nogle $$ - at fokusere på at tage de rigtige beslutninger - det foregangende år har været præget af bad beats, klam varians og dårlige beslutninger.
Fx idag kunne jeg ikke slippe et FD på floppet og tabte en ordentlig stack $$. DUMT

Så hvis jeg kan undgå lidt at det syge varians, og får indprentet kun at tage gode beslutninger, så komme det til at gå stærkt i det nye år...


Godt nytår allesammen.

No comments: