Friday, November 28, 2008

Nedtur

Når det går galt så sker der fantastiske ting..
Jeg spiller igår.
Først multitabling af 6 borde på NL50.
Det gik fint da jeg relativ hurtigt kom 125$ op.
Men så tog variansens klamme hånd over og følgende sker indenfor meget kort tid.
Jeg får smidt KK, QQ i hovedet konstant, på et tidspunkt havde jeg KK på 4 af 6 borde på samme tid.
Virkelig NICE og jeg smiler smøret... Gode hansker helt tiden, det er poker.
Men det blev skudt ned på stribe af QQ, AA, JJ og flushes og straight..
Det er sindsygt..
Så der gik ikke lang tid så var jeg 100 nede.

Nå stoppede det der multitab halløj og spille lidt single bord NL100.
Jeg fik kæmpet mig tilbage, og så kommer denne handske..
KK (igen) Gotta love them Kings..

Jeg få en villian med i LP preflop.
Flop: 3 9 K... Jep jep ... set IN DA House.
Jeg c-better standard og får et kald..
Turn: 7
Jeg better 90% pot. Villain går AI, jeg har det nemmest kald i verden
River 7
Villain vender 77... WHAT!!!! - KK <> 77 Flop: K 3 6 (98,3% <> 1,7%) - Utroligt

Så er jeg nede igen.
Jeg kæmper lidt videre og får mig kæmpet op til "kun" at have -$75 for dagen, da aftens sidste hånd kommer.
Jeg har $145 og modtaget en sweet AcAd.. Sådan..
Igen sidder jeg i MP og better preflop til 5xBB, Villain i LP reraiser , jeg popper den yderligere og Villain raiser yderligere.. Jeg går AI.. Hvorfor ikke jeg har den bedste hånd.. Og gad vide om ikke han kalder
Og får en hurtigt kald fra AsKd
SWEET..
Jeg når lige at tænke at jeg alligevel ender aftenen i +.. inden jeg ser:
AcAd <> AsKh - Flop: 3c 6s 9s (95% <> 5%) Turn: spar, River spar.

Så var det slut med en klamt underskud..
Argh.. Det er vildt klamt nogle gange..

1 comment:

Anonymous said...

Hold k... hvor er det 2 syge beets. Har selv haft nedtur i dn. md. hvor jeg intet rammer. Gør jeg det endelig, smider alle !?
Men dine 2 her slår alt - og så på samme aften. Føler med dig.

MrJimmy