Friday, November 7, 2008

Final table

i $20K GTD turnering på Ongame her til aften.

Havde lidt middelproblemer, da jeg var meget kortdød, og mange gange i tvivl om jeg skulle spiller nogle af dem som så nogenlunde ud.
Men pludselig kom der lidt min vej og jeg kom op af leaderboard



Jeg tabte et coinflip med AK <> AQ, og blev halveret, men heldigvis kom KK min vej ikke længe efter og en dobling var dejlig at se.


Men igen røg jeg på røven efter et maginalt spot med QQ <> AK og kom helt ned og havde 95K tilbage..
Valgte da jeg fik A8 i EP og satse butikken på denne hånd.
Fik 2 callere.. Pis nu var det slut..


Men en frækkert af et A, så sin vej på turn.. Så var jeg med igen.
Fik arbejdet godt ved bordet og efter 5 timers spil var jeg i spidsen.



Den plads holdte jeg jeg helt til Final table og var med 1500K stor chipleader med 450K til nr 2.

Desværre og en kæmpe skuffelse for mig selv, holdt jeg ikke hovedet koldt på FT, og spiller efter top 3, jeg gik lidt for aggressivt efter at vinde, så mig pludselig kaldet et AI fra en anden bigstack, hvor jeg sad med QdTd på et 48T bord. Det var dumt, og Villian vender JJ, nu har jeg 500K tilbage..
Et AI med AQ et par hænder senere bliver stækket af KK, og så er det gonat til mig..

En 8 plads, men for dælan da det kunne have blevet til mere, hvis jeg ikke kaldte det 10 høj bord. 10 min efter jeg var ude var Mtt slut. Folk gik plaudselig amok, og super ærgeligt at efter 5½ time skulle der en hjerne blødning til. Mega svagt spot at sætte sin turnering overstyr på...

Nå gjort er gjort.. æv..

Gonat..
---
Her til morgen, er jeg stadig en del skufftet over min indsats ved FT i går nat.
Det som er ærgeligt er, at man er Chipleaderog har kontrol (synes man) og vil med lidt folding easy kunne jeg klare top 5.
Meget irriterende især da der er stejl præmiestruktur..

Men samtidig er det selvf udemærket at blive 8/1650 spillere, men en $4200 ville nu have lunet lidt...

Men jo flere FT man kommer på jo mere kan man jo holde hovedet klart.
Ryger man ud til bad beat er det pisse irriterende, men det er super ærgeligt at ryge ud grundet en fejl, synes selv det var en fejl.

Nå håber det sker igen. Med erfaring bliver man vil bedre til at holde hovedet koldt og gå efter top 3 istedet for 1.pladsen i første omgang..

No comments: