Wednesday, November 12, 2008

KK -> QQ -> KK ...so rare. :-)

Fik spillet 1:20 min her til aften, og der var ikke den store gang i det, lige på nær da 3 hænder i træk ramte mig..

KK -> QQ -> KK..

Det er dæleme sjælden at det sker, men er det bare om at håber på aktion:

1. hånd KK: fik jeg da jeg c-bettede flop (rags)
2. hånd QQ fik jeg da jeg bettede på flop 5h 4 h 8h - ikke det store aktion bord, medmindre folk sad med H's.
3. hånd var god da en villain sad med QQ og vi kom AI preflop:
PRE-FLOP
bate_nasko folds, HERO... bets $3, VILLAIN...bets $11, BrklynWiz folds, HERO... bets $41, VILLAIN...bets $87.50, and is all-in, HERO... calls $55.

FLOP [board cards 8C,10C,10D ]

TURN [board cards 8C,10C,10D,5H ]

RIVER [board cards 8C,10C,10D,5H,AS ]
SHOWDOWN
VILLAIN...shows [ QD,QS ]
HERO... shows [ KS,KC ]

Det blev til:

No comments: