Friday, November 21, 2008

Kæmpe Cooler

Oven på gårsdagens gode pokerspil, måtte jeg lige spille lidt her sidste på eftermiddagen.
Nyheden over at En mand er blevet knaldet for online spil - gør jo os alle til kriminelle og derfor lige en sidste session inden det er slut..:-(

Spillede relativt hurtigt Buyin på NL100 op til $325
Men så kom cooleren.
En rystende loose og tiltende spiller ved border donkede sig til 315 $, og da ejg kaldte endnu et af hans donkbets med 77 og ramte min 7 på floppet, var det jo lige ved at jeg kunne se hele hans stack dobbel min...
Vi kommer faktisk AI på floppet og en J på turn completer Villains set JJ.. WTF... avav.

Reloader og spiller lidt forsigtigt, lidt rystet over omstændighederne. Kalder 20 min senere et raise med JJ og rammer J og mit set på floppet.. Sådan...
Villain better - jeg reraiser, bliver sat AI. DEn napper jeg og Villain vender QQ.
Turn: Q..

God dammit 2 set knækket af de dyre.. !!! Tid til en pause... Er en andelse rystet...

---ooo---ooo---ooo---

spiller en MTT på Stars, og er lige røget ud til en klam 1 outer.
WTF.

Kom lige i pengene , da jeg raiser med AsJs og får et kald.

Villian 65000 chips
Hero 59500 chips.
Flop: 3s 8s Ah
Jeg checker, villian better - jeg går AI.. Villian kalder.. Turn. X River : J... WHAT... 1 skaldet out.. 1 lille ostereje af en out.
Flot.

No comments: