Tuesday, November 11, 2008

PETER EASTGATE - WORLD CHAMPION



DET ER HEELT VILDT.

Super godt gået af 22 årig Peter Eastgate, han må være en af verdens lykkeligste mænd lige nu.
Og bare tænk på den enorme økonomiske frihed resten af livet.. NICE..

Bare han ikke laver en Johnny Lodden.
Men det er jeg næsten sikker på at han ikke gør, han virker som en fornuftig fyr, med begge ben på jorden...
Men det giver da lidt ekstra lir og "lege" med på FT dyre borde, sammen med Gus og Phil og de andre dyre drenge.

-----ooo----ooo----ooo----ooo----ooo----

Mht til mit egent spil, så er det gået udemærket det sidste stykke tid uden dog af være prangende. Men mit final bord satte nogle ting på plads, selvom jeg dummede mig.
Jeg har spillet en del SNG og igen har fundet ud af at cash er det jeg har det bedst med.. Selvom det er så fucking irriterende nogle gange..

Men det bliver cash og nogle multi SNG's som vil gå efter det næste stykke tid.
Imorgen skal jeg på arbejde igen, efter barsel, det giver desværre, ikke meget tid tilbage til pokeren fremover. Og i weekenden skal der sker en masse ting.. Nu med barn..

Nu får vi se...
Men + på kontoen hver måned må være det primære mål fremover..

Mit mål i november for samlet profit for både SNG, MTT og cash på $850.
Det må være muligt, selvom jeg ikke får mange timer spillet, nu får jeg se.

Lige Pt ligger profitten på $46
9 for november, kun takket af lidt gode resultater i 30 player SNG og 1 stk FT i MTT





1 comment:

Anonymous said...

l?rt en masse