Saturday, November 15, 2008

Cash Game

Jeg har arbejdet lidt på mit 6max-cG.
Jeg er gået igang med at læse Harringtons Cash Game.
Når man har spillet en helveldes masse og så læser læser en cash game teoribog igen, så
forstår man mere det som bliver forklaret i bogen.
Så man kan realatere til alt det som bliver fortalt, og man kan også se kritisk på nogle at de elementer som forfatteren lige synes er det rigtige i situationen.

Endvidere så jeg en video fra Pokeruni af Anders Bekhøj Hansen spiller 2/4 NL max6.
Han spiller en fin omgang loose aggressiv spil.

Og det skal man lige vende sig til, men ganske rigtigt gælder det om at 3 bettet og lægge pres på modstandere.
Det gyldne er, og forstå at lægge sin hånd, når man er slået, og ikke bare hovedløst smide $$ i potten - bare for at være aggressivt.

Jeg havde en høj 3-bets % på ~18 og det virkede faktisk rigtigt godt den første time, så kunne jeg mærke at jeg skulle passe lidt på, da villians begyndte at undre sig over at jeg sad med monsterhands så tit..
Så galt det bare om at ændre til tight...

Men jeg må indrømme, dagens største pot på $100 gik til mig grundet en runner runner.
Jeg gav den gas med K9 og reraisede 2 villains limpen.
xxQ på flop. Jeg cbetter floppet og får gudhjælpmig 2 callers.
Turn 9: Endnu engang fyrer jeg 2nd Barrel. og denne gang en caller og en folder.
River 9. (JOOW)... Jeg fyrer igen og villian kalder med KQ (svagt spillet)
Men en fin pot til mig...

Ellers så var det mest en del småpots jeg fik skovlet til mig.

Har lige spillet en fin session her til formiddag..
Dejligt med lørdag, så er der tid til noget poker.

En af de første hænder jeg spiller får jeg AhTh, og raiser.
En villian caller.
Flop: Ks 5d Kh
Hero: C-better 75% pot - Villian raiser - Hero: reraiser -> Villian Folder.

Jeg ville give mig et aggressiv image fra start, og hvis Villian call'er mit reraise eller re-raiser, så er ejg færdig med hånden.
Men han ville prøve at tage puljen og fik på nakken.
Min største pot var da jeg går med på As8s og rammer floppet xd xs xs, NFD - jeg check kalder floppet. Turn er den 2 spar.. Nice..
Potten går check check.
River er en hjerter 8.. Passer lige til min hånd.
Da ejg sidder i EP, better jeg 95% pot, villian går AI med 2,9 x pot.. Den kalder jeg og Villian vender KsJs.
2 store flush hænder i spil.. nice pot...

Det blev til en fin session med en profit PTBB/100 på 36,90 over 208 hænder og 2 timer..
Så fint nok..






No comments: