Tuesday, November 4, 2008

Fik spillet lidt cash igår og fik en skidt dag, da jeg spillede JJ ringe og kom AI på en rags lavt flop mod AA. Havde sgu på fornemmelsen at han sad med AA, men fik ikke smidt.
Senere tabte jeg næste et BI, da jeg gik AI med TOP 2 par på turn, men blev kaldt af FD, og Villians ramte sin spar i floden og en spand kold vand i hovedet til mig.

Måtte lige køle af lidt, og spillede lidt senere 5 SNG, af den billige slags.
Jeg kender nogle stykker som giver den gas SNG og vinder en fin slat penge, det skal siges at de spiller en del og jeg vil aldrig have muligheden for at bruge den tid på pokeren, desværre, som de gør, for at man kan komme op og vinde fint i SNG.

Men derfor kan jeg jo godt prøve at se om jeg kan få mig en fin ROI..



Jeg kom på 3 pladsen 4/5 gange.
Det var nogle trælse beats jeg fik - så tæt på 2 pladser..

fx:
As6s <> 109 : Flop: A 6 7 - -> AI - desværre rammer villian 8 på river.

Men nedenstående hånd er meget uheldig: ØV


Men jeg vil nok prøve at se om jeg kan få en fornuftig ROI over en større mængde SNG..

Jeg starte selvfølgelig i de små, og vil på ingen tidspunkt kommer over en SNG BRM på 20xBI

2 comments:

--=Christian=-- said...

Hey!..

Hvordan får du de Handreplays til at virke?! Kunne ikke lige få det til at virke selv:)

Mvh
Christian

GusX42 said...

Inde på
http://www.pokerhandreplays.com/

Og så copy / paste det som står i Embed:

Og ind på dine blog..
Så skulle det virke...