Sunday, November 16, 2008

Fint odds + lidt poker.

Det var en meget fin Profit dag igår, både på poker og på oddset.
Jeg tog lidt $ fra pokerkontoen og satte over i sportssektionen på scandic.

Fandt en del gode kuponer, og de fleste gik hjem.

Sent aften ville jeg lige have en lille kupon mere med, da det nu var gået meget fint tidligere på dagen.
Fandt en KÆMPE gave på Scandic,.
Portugisisk liga.
Sporting Lissabon - Leixoes SC (1X2).
Lissabon som ligger nr 6 i ligaen tog imod førerholdet Leixoes..
Og oddset på Leixoes var sat til 7,35.. WHAT...
Nu kender jeg overhovedet ikke Leixoes, men umiddelbart måtte det være en fejl.. tophold imod 6 plads..
Så den tog jeg gerne og smed så lige en over 2,5 måls kamp på.


Og den gik fint hjem... Bare der lå flere af disse gaver derude idag, søndag...

---ooo---ooo---ooo---

Mht til pokeren gik det også fint igår.

EN god hånd - lidt heldigt..
Jeg har ikke odds til at kalde Villian, Pot odds er 2,1:1 og jeg får kun (35/10) 3,5-1 på mit odds for at ramme.
Men hvis jeg rammer få jeg hele hans stack. Og da jeg raiser AI, håber jeg på lidt fold equity, men nej..
Og jeg kan sgu egentlig godt lide mit spot.. -> chance..



---ooo---ooo---ooo---

Her er så et eksempel på hvor du ikke skal spille AA.
Jeg får lov til at være i hånden og fortsætte mit DRAW hele vejen..
Skidt spillet. Og ærgeligt kort for Villian på river.


---ooo---ooo---ooo---

Her endnu engang en frygtelig måde at spille sine AA på.. Som villian sidder med.
Lad være med at være så Passiv...


---ooo---ooo---ooo---

Her er Villian uheldig med at rende ind i næsten sammen hånd, som ham, bare lie med +1 større.


---ooo---ooo---ooo---

Målet er nået for November, men nu gælder det om at holder mig over de 100% af målet, og ikke bare tabe hele pisset på gulvet.. (det er jo sket før)


Tak for nu...
Nu vil jeg prøve at finde nogle odds til i eftermiddag..






No comments: