Monday, November 17, 2008

Double of Fun & Stop Klods for Good Run

Jeg vil det næste stykke tid forsøge mig lidt med oddset, det har jeg ikke gjort så meget i lang, dog er en kupon i ny og næ kommet til verden, men uden den helt store rigdom.
Jeg har efterhånden samlet mig lidt kr som er sat af til lidt oddse, indtil videre indtil JUL.

Dagens doubler er: (og allerede gået hjem)


Dagens anden double er:



Brugt 100 kr
Profit: 119,50 kr.

Edit:
Empoli kunne ikke vinde kampen , og det blev 1-1 i denne kamp..

---ooo---ooo---ooo---ooo---ooo---

På poker siden har jeg haft en super run og har de sidste 9-10 dage har sluttet dagen i plus. Mere eller mindre, men ingen tab..
Det har givet en fint boost til rullen, som jeg håber på at kunne opretholde og selfv. forøge en del.

Min kurve i hele november kun i cashgame. (og krydret med nogle + på MTT og SNG siden)

No comments: